Gå til innhold

Jeg har sån angst.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått noe rart inni skjeden og var på legevakten i dag (fastlege hadde fri i dag). Jeg aner ikke hva det er, har søkt på nettet og forhørte meg på legevakten men ingen kan si meg hva det er, bare vente til fastlegen er tilbake. Jeg er livredd for kreft...Tror nok jeg har en periode jeg er redd for å få sykdommer generelt, men nå er jeg liksom ordntlig bekymret. Og jeg får sån angst at jeg får pusteproblemer. Og så skal jeg være hjemme med våre to barn til i morgen. Er redd jeg skal knekke sammen her....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da.ring legevakten igjen og fortell hvordan du reagerer.noen som kan se etter barna kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...