Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Har fått noe rart inni skjeden og var på legevakten i dag (fastlege hadde fri i dag). Jeg aner ikke hva det er, har søkt på nettet og forhørte meg på legevakten men ingen kan si meg hva det er, bare vente til fastlegen er tilbake. Jeg er livredd for kreft...Tror nok jeg har en periode jeg er redd for å få sykdommer generelt, men nå er jeg liksom ordntlig bekymret. Og jeg får sån angst at jeg får pusteproblemer. Og så skal jeg være hjemme med våre to barn til i morgen. Er redd jeg skal knekke sammen her....
Little Dreamer Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 huff da.ring legevakten igjen og fortell hvordan du reagerer.noen som kan se etter barna kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå