Gjest Sekretøsa Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Vi har barnevakt ikveld...dvs, småen var hos bestemor fra onsdag til torsdag, og igår dro han til svigers, og skal være der til i morra... KJEMPEDEILIG, trenger det absolutt da jeg er noget sliten om dagen, men er det mulig å bli så rastløs`??? Huset er vaska, maten er kjøpt inn, klærne er reine.... jeg kjeder meg faktisk! Hahaha, det er jo bare komisk.. jeg har jo ønsket meg fri og tid til meg selv leeeeenge ) Tips til hva man kan gjøre når det regner og er blakke? Haha
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Det hørtes DEILIG ut! ) *Se en film, eller en serie på dvd. Om du ikke har noen hjemme, er det masse nye, bra filmer gratis til låns på biblioteket (iallefall på vårt) *Les en bok, høre på musikk og drikke te... *Bake en kake og spise den etterpå *Vindus nett-shoppe *Lage fotoalbum *Redigere og rydde i bildemappene dine på pcen *Ringe/besøke en venninne *Sove *Trene
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Ja, det er deilig også.. bare ikke vant til det ) Trene skal vi... Pc'n min er på rep, så må bruke gubben sin... ellers var det faktisk på planen å lage fotoalbum på nett ;o) Vindus nett-shoppe ja.... ikke en dum ide! )
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 kjøpe godteri og grændis, hoppe i slækkeklærne, dibbe, surfe og se en kjærlighetsfilm. Sove på sofaen i natt ...
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 NEEEEEEEEEEEEEEI kjipe-laila, det var ufint sagt! Jeg spiste min siste skål med godis igår, nå er det hårda bud ;o) Hehehe ) Pokker, nå fikk jeg lyst på godis..... hmpf
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 22. mai 2009 #6 Skrevet 22. mai 2009 Da er det bare å sjekke oppskrifter på nett på hvilke sukkerholdige saker du kan lage lett hjemme:)
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #8 Skrevet 22. mai 2009 se tv, spise god mat og ha masse sex før gullet kommer hjem!!
Sjefsmegga Skrevet 22. mai 2009 #9 Skrevet 22. mai 2009 Hvis mannen er hjemme kan dere jo: Make som løøøøøøøv ;-)))) Ikke at man ikke kan gjøre det med unger i hus, men når man har fri gir det jo noe friere spillerom. Kos dere med barnfri!
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. mai 2009 #10 Skrevet 22. mai 2009 Darknight, poenget va jo at jeg ikke skal ha godis Og når jeg har barnefri og er fri for huslige sysler, så blir jeg så fysen! Hehe. Men nå skal gubben og jeg dra å trene, sammen!! Det blir kos Japp sjefsmegga, spørs om man ikke må få tid til sånt også
*Rutletutt* Skrevet 22. mai 2009 #12 Skrevet 22. mai 2009 Åhhh...høres deilig ut! Legg deg/dere på sofaen og se en god film og bare slapp av - spis noe deilig mat og bare nyyyyyt:o) Spill et spill eller kort eller noe - det er alltid gøy! vet godt hva du mener egentlig - her har eldstemann vært borte med mine foreldre siden onsdag (og kommer hjem på søndag) og vi har bare en unge hjemme...er jo nesten som å ha barnefri, det, he he - så mye mer avslappende med bare en enn to;o) Litt godt å behandle henne som enebarn også, er ikke ofte at hun får all oppmerksomheten alene i flere dager;o)
meg & to små vampyrer Skrevet 22. mai 2009 #13 Skrevet 22. mai 2009 Vi har bakt horn med fetaost og olivenfyll nå. Det kan du også gjøre. Vi betyr jeg har bakt og B har prøvd å distrahere meg mest mulig, haha:) Se en dårlig film på tv? Trene ja, dere som kan det:( Luke i hagen deres (hehe) Gå en tur Spille spill Lese bok (evt pensum om du får ånden over deg)
rødt&blått Skrevet 22. mai 2009 #14 Skrevet 22. mai 2009 Ta deg et langt deilig badekarbad med masse stearinlys og en god bok eller nytt blad... eller med øynene lukket! Dere er heldige! Nyt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå