Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 jeg har vert veldig sliten i det siste.. har en gutt på 3 år som er i sin verste trassalder, han er helt umulig sliter ut alle og en baby på 3 måneder... og i dag skal vi på en ukes tur og da er det ikke bare bare og pakke og organisere.. så eg har ikke fått tid til noe så jeg er litt stressa pga det og.. så i dag avtalte jeg med mannen at vi skulle møtest på butikken da han var ferdig på jobb men han missforstod noe som er ganske imponerende , så jeg gikk rundt på butikken i en time og venta, 3 åring stakk av hele tiden og skulle ha alt osv og han på 3 måneder var kjempe trøtt og sur så etter en time orka jeg ikke mer så da gikk jeg og betalte og ut i bilen, kjendte at nå koker det ganske godt i topplokket. ringer min mann og spør kor i all verden han er, og da bare begynner jeg å grine og er ganske fortvila. da kaller han meg nervevrak og løk og sier jeg overdriver osv sier en del sårende ting.. river til seg tre åring og sier at mitt ustabile humør ikke skal gå ut over sønnen vår. ( han kom utforbi butikken da jeg ringte han) og det skal sies at min mann jobber ekstremt mye for tiden.. er hjemme og eter middag og ut og jobber til 11 hver kveld... off håper dere forstår, det blei litt rotete..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 og er det ingen som vil komme med noen synspunkter???
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Nervevrak? Da ville jeg bedt ham å ta ungene en hel dag og fikse alt som hører til. Ikke bare bare. Men føler du at det er for mye må du finne alternativer. Samtidig har DERE fått unger, så han kan jammen ikke bare jobbe så lenge han vil. Han må ta hensyn, sånn er det bare.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Tenker at hvis du gikk ut hver dag fra morgen til kveld i en uke så ville det klikka for han! Nei, hadde ikke tålt å først måtte vente i lang tid på mannen for så å få kjeft for det etterpå! grr.. Og at han sier sånn til deg forran ungene! Fysjom! Synes jammen du er flink som klarer deg alene så mange timer hver dag. Har gjort det selv som alenemor, det er ikke bestandig så lett gitt!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 tusen takk.. føler meg bedre nå når andre er enige med meg.. syns det var ganske unødvendig av han og vere ekkel mot meg når eg gjere så gost eg kan.. eg har pakka alt til denne turen aleine med to små også får eg bare kjeft for at eg ønsker litt hjelp på butikken... gav han grei beskjed i sted at dette syns jeg ikke noe om, han var forsåvidt enig med syns eg overreagerte litt, kansje det men til slutt så eksplodere og uansett hva menneske man er... men takker for støtten... min mann jobber veldig mye han jobber som elektriker fra 7-15.30 eter middag og jobber på gården fra 4-5 til 11 her kveld.. og det verste er at dette arbeidet får vi ikke noe glede av før om 10 år.. pusser opp gården så det er bare utgifter og ikke noe inn.. men men sånn er livet... alt vi mødre skal gå igjennom.. god helg alle sammen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå