Nangiliama Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Jeg er så sliten, så sliten, så ubeskrivelig sliten... 23+6 i dag, og har eksamen om halvannen uke. Får ikke lest noen ting. Eller det vil ai at jeg sitter foran bøkene time inn og time ut, men får ingenting nyttig ut av det. Vi har bare en eksamen i året, og det gjør ting mye verre.. Hvis jeg ikke består mister jeg retten til støtte fra lånekassen, det stresser meg skikkelig.. For det ser ikke ut til jeg har en liten sjanse til å bestå engang... Så nå sitter jeg her og griner.. Griner fordi jeg er redd for hva framtida bringer rent økonimisk, griner fordi jeg ikke får til å lese, griner fordi jeg tenkte at jeg skulle ønske jeg ikke var gravid nå (og fikk dårlig samvittighet på grunn av det...), og jeg griner fordi det føles som om ingen forstår meg! Studievenner sier at: det er jo bare å ta seg sammen og sprenglese nå på slutten så klarer du det, eller: du kan jo så mye mer enn du tror selv.. jeah right.. kjempelett å si det.. men ikke så lett når du er gravid, hormonell og har jernmangel med 18 timers søvnbehov! Sånn, måtte bare lufte vonde tanker.. Nå kommer heldigvis sambo hjem veldig snart og plukker opp restene..!
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Hei. Ville bare si at jeg føler med deg. Jeg har også eksamenstid nå, og ønsker helst å bare sove i tillegg til at jeg ennå kaster opp og er i dårlig form. Er 12 uker i dag.. Det er ikke på noen måte optimalt, men jeg forsøker så godt jeg kan. Jeg går på Universitetet i Tromsø, og der er det slik at vi kan hvis vi har sykemelding på eksamensdagen, så får vi ta eksamen senere. Jeg håper at jeg slipper, men det er jo en mulighet hvis det er en av de ille dagene. Kan du og gjøre det? Hvis du skulle stryke, kan du ta den på nytt? Vi har konteeksamen i slutten av august. Det er jo litt betryggende. Har du forresten forsøkt å ta floradix? Jeg har tatt det i noen få dager nå, og merker at jeg er mer opplagt.. den er jo veldig bra dersom du har jernmangel, og i tillegg er det masse annet bra i den! Får håpe at det går bra med eksamen din! Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå