happygrl 23 - liten prinsesse Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Angrer på at jeg begynte på skolen igjen etter svangerskapet. Jeg skulle ønske jeg var hjemmemamma. Dere er heldige som er hjemme med barna deres! Skulle ønske jeg hadde valgt det samme.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Du kjem til å vera glad når du er ferdig med skulen!! Eg skulle ønske at eg hadde starta på skulen før....var 27år eg da, fått begge ungane og hatt perm med dei, bare 80%perm med nr 2 da......angrar litt på det eg da.... Eg vil ha ein til og får eg det som eg vil, om nokon år da, så skal eg vera heime 100% og kose meg dønn i hjel!!!!!!!
*Rutletutt* Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Hvor lenge skal du gå på skolen da? Mulig å ta det deltid å være mer hjemme med ungene?
happygrl 23 - liten prinsesse Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2009 Hehe. Takk for svar! Jeg er ferdig med bacheloren min om to uker i grunn, men jeg har planer om å ta master. Skal visst være veldig vanskelig å få jobb i min bransje med "bare" bachelor. Nå har jeg egentlig bare lyst å gi meg, og være hjemme med snuppa mi. Men siden jeg har gått såpass lenge på skolen, har jeg studielån og MÅ jobbe. Så da kan jeg like så godt fullføre, og få en relativt bra jobb. Men jeg er så møkkalei skole nå. Vil bare kose meg hjemme med gullet mitt. Men men. Hadde jeg visst det jeg vet nå, ville jeg latt være å begynne på skolen og heller vært hjemmemamma
meg & to små vampyrer Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 Heldiggris som er smart nok til å ta en master med jobbmuligheter. Jeg brukte mange år og en avsluttet master (egentlig avsluttet ganske seint i løpet uten å fullføre) på å finne ut av at det ikke ga gode nok jobbsjanser. Kunne ønske jeg fikk sjansen til å velge igjen. Og slippe å tulle bort mange år på noe jeg ikke får brukt.
happygrl 23 - liten prinsesse Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2009 får jeg spørre om hva du tok master i? man vet jo aldri, høres jo ut som om du har vært uheldig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå