Gå til innhold

De fleste ulykker skjer i hjemmet...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt overrasket over et innlegg her, der flere foreldre legger seg til å sove mens smårollingene leker alene.

 

Jeg har faktisk kommet hjem til samboer som lå og sov, mens ytterdøra sto oppe og barnet på 18 mndr var forsvunnet!

Heldigvis ble hun funnet av en nabo, men det var rett ved en traffikkert hovedvei,- veldig farlig!!

 

At dere tør å sove!!

 

Selv om en har et "barnesikkert" hjem er det mange ulykker som kan skje likevel!

 

Mine barn har klatret opp på benker, får opp barnesikringer så lett som det, funnet kniver, sakser etc

De har slått på vannkrana med proppen i, fått opp trappegrindene, låst opp dører, stått i vinduer (som lett kunne blitt åpnet, selv om de også har barnesikringer)

Og mange andre ting har skjedd som heldigvis ikke utartet seg til noe alvorlig fordi jeg har hele tiden fulgt med.

 

Ting skjer fort, og jeg kan ikke fatte at noen tør å sove sånn.

 

(Her snakker jeg om barn 0-4 år, ikke de større som skjønner litt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig! Jeg ble også veldig bekymret for svarene i den nevnte tråden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...