1mor3barn&1000ideer Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Blir litt overrasket over et innlegg her, der flere foreldre legger seg til å sove mens smårollingene leker alene. Jeg har faktisk kommet hjem til samboer som lå og sov, mens ytterdøra sto oppe og barnet på 18 mndr var forsvunnet! Heldigvis ble hun funnet av en nabo, men det var rett ved en traffikkert hovedvei,- veldig farlig!! At dere tør å sove!! Selv om en har et "barnesikkert" hjem er det mange ulykker som kan skje likevel! Mine barn har klatret opp på benker, får opp barnesikringer så lett som det, funnet kniver, sakser etc De har slått på vannkrana med proppen i, fått opp trappegrindene, låst opp dører, stått i vinduer (som lett kunne blitt åpnet, selv om de også har barnesikringer) Og mange andre ting har skjedd som heldigvis ikke utartet seg til noe alvorlig fordi jeg har hele tiden fulgt med. Ting skjer fort, og jeg kan ikke fatte at noen tør å sove sånn. (Her snakker jeg om barn 0-4 år, ikke de større som skjønner litt)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Helt enig! Jeg ble også veldig bekymret for svarene i den nevnte tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå