Gjest Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Fikk svar på siste hcg prøve, og den var på 1100, fra 700, på en uke, det er jo absolutt ingen stigning, ihvertfall i forhold til at jeg skal være 7 uker på vei... Så begynner å miste håpet på at det levedyktig. Skal på ul på mandag, men kjenner at jeg grue meg masse til å få vite at hjertet ikke slår og det ikke er noe der.
sineline Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Trodde ikke det var så unormalt, jeg. Hadde omtrent akkurat like verdier til dine i uke 6 og 7 (steg fra 750 til 1200 på en uke). I dag er jeg tolv uker og på ul i uke 9+5 var alt normalt med den lille. Krysser fingrene for at det går fint med den lille du har i magen. Kanskje vi bare er litt tregere enn andre med å produsere HCG...??
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Åå. sier du det? synes overalt jeg leser at det skal være en en fordobling x2 på en uke. Tusen takk, kansje det er et lite håp likevel da:) Godt å høre at andre har vært borti det samme. Tenker og litt på at jeg kansje ikke er så langt på vei som jeg først trodde, at el har kommet senere en antatt. Men er bare så urolig for en ny MA, men samtidig er symptomene fortsatt her, det burde jo være et bra tegn. ?!
Lillevenn33 Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Skjønner at du er bekymret, når man har opplevd MA én gang så blir mann livredd for at det skjer igjen. Krysser alle fingrene og tær for deg og håper at det er gode nyheter!
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 Tusen takk for det. Håper alt viser seg å være i orden på ul på mandag ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå