mirredutt Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Lang historie, men blodprosenten min ble målt til 8,3 på onsdag. Tar jern og c-vitaminer 2 ganger pr dag så den er sikkert på tur opp igjen. Er det farlig å trene så lenge jeg makter det? Er treningsinstruktør og lurer på om jeg kan ta timene mine selv, eller om jeg må få noen andre til å ta de? Det verste som kan skje er vel bare at jeg blir svimmel og uvel, eller er det andre risikofaktorer inne i bildet?
klovnebukse Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Jeg har kronisk lav blodprosent, og hadde aldri tenkt på om jeg kunne trene eller ikke. Alle sier jo at trenging gir man ekstra overskudd, og det er skade jo ikke. Nå trener ikke jeg så mye, men ikke hørt noe fra lege om at jeg skal unngå det.
Sistah*G07*J09* Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 tror ikke det er farlig nei, men tror ikke du bør gjøre veldig harde fysiske øvelser. Du kan jo risikere å besvime. Men ellers er det vel ikke så mange risikofaktorer. Jeg skjønner egentlig ikke hvordan du klarer og fungere i det hele tatt. Selv hadde jeg en blodprosent på 10 etter jeg hadde født, og jeg besvimte nesten da jeg kom ut av dusjen, reiste med opp fra sofaen/sengen o.l. var generelt i VELDIG dårlig form!! Men sist jeg sjekket så var faktisk blodprosenten på 14,5!! så det er jo veldig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå