Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Sorry, men HJELP!!! Jeg var i skogen med bikkja og Daniel istad.. Plutselig kom det 3 fordømte humler.. Jeg løp som vanlig, men de surret rundt meg. Jeg bestemte meg for å gå hjem, men har helt siden hatt følelsen at det har vært en igjen på meg ett sted. Jeg sitter her og kjenner det kribler, løfter vekk dataen og ser den fordømte humla på arma mi. Jeg hyler ut og Daniel blir livredd fordi jeg hyler.... ;o) Æsj, nå vil jeg bare gå i dusjen, for å være sikker på at det bare var den ene...
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 hadde fått helt gregglå!!! (ett ord for angst/panikk/osv på stavanger dialekt hehe) hyler bare jeg ser ett insekt jeg da hehe,iallefall hvis det er nærme meg sånn plutselig,uff,kan ikke fordra det!
litakine og Theodor Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 har blitt brent av humle en gang, som ble fanga under jakka mi, så den var på ryggen min - det var så satans vondt at det var helt utrolig...
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 ja det svir som pokker når di brenner! Husker en gang når jeg var liten (og veldig tøff ) så gikk jeg rundt og tråkka på humlene på gresset..så satt jeg meg ned i gresset etter en liten stund og hadde på meg badedrakt..akkurat der jeg satt meg var det en humle jeg hadde tråkka på,men den hadde ikke dødd,bare lå der i halvsvima,så den brant meg i ræva...skreik som en stukken gris haha så etter det har jeg hatt ett dårlig forhold til humler,og andre insekter hehe. (innser jo at det var min egen feil da ;P)
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #6 Skrevet 22. mai 2009 Jeg tråkka også på en humle en gang... VELDIG vondt! Stukket av veps på øyelokket er heller ikke deilig akkurat...(( Skulle ønske all kryp hold seg laaaangt unna meg!
Mom2Two Skrevet 22. mai 2009 #7 Skrevet 22. mai 2009 Hehe, trodde du skulle si noe om "tapet" på Ullevål i går jeg;o) Ta av klærne og rist dem da vel. Det er vel lite trolig at du finner den i rompesprekken, nesen, munnen eller ørene (det ville du nok merket i så fall!) :-), og da er det ikke noe humle der!
Blind Gudinne Skrevet 22. mai 2009 #8 Skrevet 22. mai 2009 Jeg putta en humle i munnen da jeg var rundt 3 år.... Husker det enda! DET var vondt, det. Og tidenes verandaleppe- som pappa sørget for ble foreviget på film....=/
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 22. mai 2009 #9 Skrevet 22. mai 2009 Hahaha!!!! Ler meg ihjel av "verandaleppe" :oDDDD
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 23. mai 2009 Hehe, Mom2two ;o) Nei, det tapet på Ullevål blir for dumt å syte over engang. Makan til... sløsing! Nei, gidder NESTEN ikke å bry meg om det... ;o) Ja, jeg bare vrengte av meg klærne, og tok på meg nye;) Hehe:p Jeg er livredd for dyr og insekter jeg også. Hver eneste gang jeg åpner verandadøren kommer det en humle/veps eller no. Slår aldri feil. Når jeg kommer i skogen, setter meg på det vanlige stedet - kommer humlene med engang. Vanligvis bare en. Fluer er jeg redd for også, hehe Og jeg har også hatt en humle i senga mi. Jeg kjente at det var noe som kilte meg, men jeg løftet visst ikke dynen høyt nok. Så la jeg meg om på magen, og plutselig fikk jeg VOOONDT. Humlen hadde krypi inni t-skjorten. Jeg reiste meg opp i full fart og fikk den bort, ropte på pappa som kom og tok den. Var vel rundt 12år da tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå