Gå til innhold

Da var jeg tilbake her inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper att jeg ikke mister denne gangen , mista den 26 april 09 og ble vist gravid på første forsøk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer sååå masse :))

Jeg mistet selv i november-08. og håper så at det ikke skjer igjen, legen min sa at det er skjelden det skjer 2 ganger etter hverandre, men vet aldri.

Skal på tidlig UL om ikje så lenge, så håber å se et bankende hjerte. :))

Masse lykke til :)))

Skrevet

Gratulerer og velkommen inn hit igjen =)

Jeg mistet i uke 12, den 07 mars 09 i MA. Tilfeldig oppdaget på tidlig UL, er også gravid igjen. Fikk tilbake mensen etter MA og gravid på første forsøk etter det =)

Nå er jeg 7+1 i dag, med få symptomer sammenlignet med forrige gang - så er veeeeeeldig bekymret, men håper det går bra!

Var på tidlig UL i uke 6+0 - skulle ønske jeg ikke var det så tidlig, for noe bankende hjerte var ikke å se - enda mer bekymret, så skal tilbake på ny UL om 6 dager, da vil jeg være 8+0 - så håper det går bra, men gleden er jo litt dempet etter at man nettopp har mistet, jeg vakler liksom mellom håp og tro og noe svart sinnstemning, men prøver å tenke positivt. Vet jo at det er i 1 trimester som det ofte kan gå galt og har det litt i bakhodet. Ikke minst er det tøft psykisk og fysisk å gå gravid hele 1 trimester to ganger på så kort tid, uff - det skulle ikke vært lov, hehe =) Du må bare prøve å være positiv selv om det ikke alltid er like lett!!!

Ville bare gi deg en trøsteklem og si at du kommer deg gjennom dette også og denne gangen går det bra skal du se =)

Stooooor trøsteklem og gratulasjonsklem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...