Gå til innhold

Usikker og forvirret.. Svak positiv test..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en test igår, og den var jo svak positiv.. Jeg ble jo selvsagt glad.. Men er så usikker.. Er redd for at det var noe feil med testen..

Og på babyverden, så leste jeg at jeg mest sannsynlig har testet for tidlig, og hadde ikke fått positivt uansett..

jeg er såå forvirret!! Føler humøret mitt er en berg og dalbane.. Igår var jeg såå glad for at jeg har en spire i magen.. Idag er jeg usikker.. Og er redd for og teste på nytt, tilfelle det ikke blir pluss.. :s

Planen var og ta en test til søndag, er da jeg har IKM.. Men jeg er såå redd for at den skal vise -ikke gravid.. tenkte og ta en digital denne gangen---

Noen andre som har hatt svak positiv test, men fått en vanlig sterk positiv test noen dager senere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min test denne gangen var så svak at det nesten ikke vistes. Positiv er positiv da. Jeg er kjempegravid!

Skrevet

Okei.. :) Tid testet du?

Håper virkelig at positiv er postiv uansett.. :)

Skrevet

Heisan - en positiv test viser bare at det nok av graviditetshormonet hcg at fargestoffet aktiveres. Det er sjelden det er noe galt med testen. Men en positiv test betyr altså bare at det på testtidspunktet er nok hcg. Siden du fik positiv test har du nok hcg til at den slår ut. Siden du er før ikm er det lite hcg foreløpig. Ta en ny test i morgen eller på søndag (med morgenurin + ikke drikke først) så får du sikkert bekreftet testen fra i går :)

Lykke til! Jeg tror du er gravid :)

Skrevet

hei:) e hadde svak svak positiv onsdag før ikm og helt til ikm dagen som va lørdag/søndag. da først ble den sterkere. satt der kl 7 om mårran å trodde e såg syner, men no e e 12 uka på vei..... :)

e tok test kvar dag, blanding av billigtester og QR.

Skrevet

Imorra er ikm og jeg skal ta ny test.. :) Blir spennende..

Humøret mitt er en skikkelig berg og dalbane.. (lurer på åssen det blir lengre uti.. :P ) Idag gruer jeg meg ikke, men gleder meg til og ta test.. Jeg er rar!!

Skrevet

Ønsker deg bare masse masse lykke til i morgen tidlig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...