Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Hei. Syns det er flere og flere her inne som opplever utroskap, er dette noe som har blitt populært nå liksom ? Og hvorfor gjør dem det ? Fordi vi har fått unger og kanskje ikke er like freshe og spreke som vi engang var ? Fordi de ikke får like ofte sex som før fordi vi er sliten ? Hva er det som driver menn til dette så ofte ? Og hva tror du man kan gjøre for å forhindre at mannen går hen og er utro ? Er oss damer like mye utro som menn ? Jeg tror ikke det, jeg tror menn har mindre forhold til sex, sex er noe de bare trenger, nødvendigvis ikke følelsesrelatert. Bare tenkte på dette når jeg gikk igjennom alle postene med utroskap og ble lei meg. For det ødelegger jo mange familier.
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Er ok ikke mer vanlig enn før, det har alltid vært mennesker med moral under skosålen og lite empati, gjennom alle tider. Noen driter i hvem de tråkker på, sånn er det desverre bare. Menn er nok fortsatt mer utro enn kvinner, men akkurat dette er vel blitt litt mer utgjevnet tror jeg. Er vel mer at man hører om det nå, før ble det dysset ned og fortiet. Mange kvinner måtte pent godta at mannen var utro, skilsmisse var ikke et alternativ for dem. Som så mye annet på disse sidene, er det vel oftere unntakene enn regelen vi hører om her inne.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Kvinner er like mye utro som menn, i følge statistikken.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Kan være ja, er det for menn ikke oppdager like lett som oss kvinner at partneren er utro ? Når jeg leser her inne så er det mange som har medfølelse for mannen som er utro fordi han ikke har fått sex på over 1 og 2 år osv osv. Men da syns jeg heller en må diskutere problemet og hvis det ikke kan løses er det jo bedre enn går fra hverandre enn å svikte hverandre på den måten. Det var kanskje like mye utroskap før, men jeg føler og det har nok med at det er mer åpenhet om det at det er mer i dag. Jeg har mange veninner som har blitt bedratt, mesteparten har blitt værende med partneren sin og de har fått det kjempe fint. Mens andre har ikke klart det. Hva kan man gjøre for å unngå dette da ? Jeg er også ofte redd for at dette skal skje med meg.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 In?? Utroskap har alltid eksistert og det har nok vært mye av det opp igjennom årene, sikkert like mye som nå. Men det er mer åpent å snakke om det. Er ikke like tabu som før. Samtidig hører det jo med at kvinner har blitt mer frigjort, verden har blitt mindre. Vi kan reise vekk lettere enn før, og kvinner er ikke fastknytt til kjøkkenbenken.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #6 Skrevet 22. mai 2009 Hva mener du med at vi kvinner er mer frigjort ? Og ingen har svart på hvordan en kan forminske eller unngå at partneren er utro.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #7 Skrevet 22. mai 2009 Gjøre seg mer sexy feks. Ta vare på samboern sin.
malingus Skrevet 22. mai 2009 #8 Skrevet 22. mai 2009 Alva, jeg har vært utro flere ganger og jeg har både moral og empati!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #11 Skrevet 22. mai 2009 Maling er jo et spreende ludder som må knulle andre for mannen hennes tenner ikke på det ludderet lenger. Kan forstå han. Og nei du eier ikke empati. Du er et vissent ludder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå