Guttemamma til to Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 hjortestek, båtpoteter,viltsaus og wokgrønnsaker? eller skal jeg bare ha kokte poteter og vanlige grønnsaker?
Gulosten™ Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Veldig veldig godt Anbefaler poteter, skjære f.x Middelhavspoteter i små båter (med skallet på). Legger dem med skallsiden på et bakepapir på en stekeplate, har på olivenolje og salt og pepper. 220 grader i 20 minutter, kanskje litt til... Hehe. Av grønnsaker ville jeg bare kokt gulerøtter og brokkoli, og hatt kalde tomater ved siden av. Beste jeg veit Hehe
entil :) Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 Hørtes veldig godt ut! Nå ble jeg sulten......igjen. Nå vet jeg ikke hva du legger i wokgrønnsaker, men dersom det er en sånn frossen-pose villle jeg absolutt gått for noen ferske grønnsaker i stedet. Sånne poser, med unntak av erter, blir fort vedig vassent synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå