Gå til innhold

høres dette godt ut?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hjortestek, båtpoteter,viltsaus og wokgrønnsaker?

 

eller skal jeg bare ha kokte poteter og vanlige grønnsaker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge deler hørtes godt ut!

Skrevet

Veldig veldig godt :)

 

Anbefaler poteter, skjære f.x Middelhavspoteter i små båter (med skallet på). Legger dem med skallsiden på et bakepapir på en stekeplate, har på olivenolje og salt og pepper. 220 grader i 20 minutter, kanskje litt til... Hehe.

 

Av grønnsaker ville jeg bare kokt gulerøtter og brokkoli, og hatt kalde tomater ved siden av. Beste jeg veit :D Hehe

Skrevet

Hørtes veldig godt ut! Nå ble jeg sulten......igjen.

Nå vet jeg ikke hva du legger i wokgrønnsaker, men dersom det er en sånn frossen-pose villle jeg absolutt gått for noen ferske grønnsaker i stedet. Sånne poser, med unntak av erter, blir fort vedig vassent synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...