Gå til innhold

Jeg HATER naboens souroundanlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit det er midt på dagen men det går vel ann å ta litt hensyn når man bor i blokk.

Og hvordan orker de å sitte å se på fil så høyt inne hos seg selv.

Jeg hører mest de mørkeste lydene, men lufta rett og slett vibrerer inni min leilighet.

Sier litt om lydstyrken kan du si.

Ungene trekker seg inn i det rommet som er lengst unna den naboen. Er nesten ikke mulig å holde til i stua på grunnav det. Håper for guds skyld de bare skal se en film.

De spiller ofte høy musikk men selv om det da er en del støy er det ihvertfall ikke denne vibreringa i lufta som nesten gjør vondt i kroppen for meg.

Tenk hvordan det føles for en liten kropp.

Og joda jeg har klaget på dem før både til de selv og styret men de blir bare sinte og truende så det orker jeg ikke igjen. (og da klaget jeg ikke direkte heller ba spurte pent om de kunne skru ned litt og prøvde å forklare hvordan det er inne hos meg.) Og styret gjør ingenting fordi det er på dagtid.

Men jeg skal da orke å være i min egen leilighet på dagtid også.

Det er så slitsomt for hue når det er sånn.

Som sagt lyden i seg selv kan jeg leve med ihvertfall sånn på dagen, problemet er jo vibreringa fra bassen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det å bo i blokk!

Skrevet

Enten kan du bli kjent med naboene dine, og få en grei tone, og be dem ta hensyn når dere er hjemme på dagtid på en ordentlig måte, eller du kan klage formelt gjennom styret, som du sannsynligvis ikke kommer lengre med enn sist, fordi det er lov å bråke på dagtid.

men hvis du har barn og familie i en blokkleilighet med så dårlig lydisolasjon så ville jeg vurdert å få meg en enebolig med stor hage så hadde dere alle sammen fått det rolig og fredelig, og gitt barna en mye mer behagelig oppvekst:)

Skrevet

Hadde jeg hatt et valg hadde jeg selvfølgelig bodd i enebolig på landet.

Men som alenemor så må jeg bo der jeg får jobb og rekker bhg også. :-(

Bodde på landet før jeg fikk barn og pendlet til byen men det går ikke nå.

Ikke er det bare å flytte heller for jeg erheldig og har grei leie her men ellers er det enten utrolig dårlig standar på leilighetene eller fryktelig dyrt og noen ganger begge.

Tro meg jeg leter.

De som bor ved siden av meg er et midlerardrig homofilt par som overhode ikke bryr seg om naboer og han ene er utrolig hissig og rett og slett truer deg om du velger å motsier han i noe eller enda verre velger å klage på han.

Så jeg klager ikke igjen men jeg må jo få lov til å bli frustrert innimellom for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...