Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Tusenfryd imrg Visning på ett hus på søndag... )
Gjest Sauen er fødeklar! Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Jeg tenkte å føde, men det ser ikke slik ut=P Får sjekke værmeldingen, om det blir fint vær blir det kanskje utendørs grillings eller noe. Hvis ikke blir det vel lekeland, akvariet eller noe annet som kan underholde en vilter snart-2-åring=)
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 ååå,tusenfryd hørtes gøy ut! Mangen år siden jeg var der sist! skal til østlandet på ferie i sommer,så da må jeg nok ta turen innom der
meg & to små vampyrer Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 Mannen skal jobbe seint i kveld, tidlig i morgen og seint søndag. Så jeg og han på snart 3 skal prøve å ikke slite hverandre helt ut. Kanskje bake noen horn i morgen. Og gå en liten tur.
LillyLilly Skrevet 22. mai 2009 #6 Skrevet 22. mai 2009 Vaske klær og pakke!! Reiser til Spania på Tirsdag!!
Trebarnsmamma30 Skrevet 22. mai 2009 #8 Skrevet 22. mai 2009 Skal på husmor-ferie=) Jeg og en venninne skal reise til Bergen i morgen tidlig med kystbussen (bor 3-4 timer unna), så skal vi shoppe litt og ta oss en bytur på kvelden:) Skal sove på hotell til søndag. Gleder meg, blir koselig:) Pleier vanligvis være hjemme å slapppe av i helgene..
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 22. mai 2009 #9 Skrevet 22. mai 2009 Lørdag satser vi på fint vær,og skal se om vi finner en plass å grille:) Søndag skal vi se på hus:-))
ditte&malusken&lillebror Skrevet 22. mai 2009 #10 Skrevet 22. mai 2009 Skal feire en venninne sin 24 årsdag på lørdag:) Gleeeder meg:)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 22. mai 2009 #11 Skrevet 22. mai 2009 Jeg skal bare slappe av og prøve å sove ut. Forberedte til barndåp hele onsdag (måtte lage koldtbord,pynte osv) så fikk ikke lagt meg før kl halv to (!) om natta. Og opp igjen kl 7 i går for å ha god tid. Og kom hjem i går kveld. Så nå er jeg sliten. Har ingen andre planer enn å bare være hjemme:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. mai 2009 #12 Skrevet 22. mai 2009 Ja, blir gøy! ) Gleder meg ;o) Du får gjøre det, det åpner jo en ny attraksjon nå, så den gleder jeg meg til å prøve. Tror ikke den åpner før juni, men - jeg skal tilbake uansett. Lettere for meg som bor p卨stlandet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå