Gjest Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 I dag våknet jeg med en følelse av stølhet/vondt i magen, spesielt når jeg går og magen blir fort hard. Stølheten er sentrert nederst i magen. Jeg har en del kynnere, men dette er en litt annen følelse, noen som aner hva det kan være?
Idun<3tosmå<3 Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Ikke at jeg vet for sikkert, men tror det kan være magemuskelene. Jeg har hostet fryktelig denne uka, og får da vondt nede og oppe på magen, så antar det er magemuskelene som får seg litt kjør. Magen din er jo blitt litt stor, og når du sover så ligger magen og strekker seg til ene alle andre siden, ikke unormalt å bli litt stiv og støl da. Da magen min var stor sist, mot slutten hadde jeg alltid vondt i mageregionen da jeg våknet om morgenen eller i situsjoner der magen hadde vært i ro en stund. Husk der er mye som strekkes og strammes inni oss nå! Om smerten er litt mere på siden er det nok ligamentsmerter.
Idun<3tosmå<3 Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Ja det var bra du gjorde! Det bør man alltid når man føler ting ikke er som det skal, man kjenner sin egen kropp best. Trodde man som oftes hadde vondt bak og da.. Men UVI når man er gravid kan gi veldig diffuse symptomer! God bedring!!
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 Ja jeg fikk så veldig vondt i magen så ble urolig, nyrebekkenbetennelse står det i papirene mine jeg har så greit å komme fort i gang med behandlingen.
Idun<3tosmå<3 Skrevet 22. mai 2009 #7 Skrevet 22. mai 2009 Ja, det blir ofte det når man er gravid, for man får ikke alltid svie ved tissing, og da kommer ikke symptomene før det når nyrene. Men har du ikke vondt bak på ryggen der nyrene er?? For det er på en måte litt normalt? Trodde jeg i allefall.... Ikke til å spøke med når man er gravid dette!!
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #8 Skrevet 22. mai 2009 Jo jeg var øm når han dunket der, mente at symptomene ikke hadde kommet så langt og det var et godt tegn hvertfall så dette skal nok gå bra. har fått en kur Selexid så da håper jeg det funker fort for dette er ganske så vondt. Men det er sant som du sier; absolutt ikke noe man skal gå lenge ubehandlet med når man er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå