Rocka dame med tre små Skrevet 22. mai 2009 #26 Skrevet 22. mai 2009 3 barn, og alle overtidige... nr 1 jente - usikker termin, født 12 dager over den termin legene og jeg ble enige om - liten baby, men med klare tegn på å ha ligget lenge... nr 2 jente - født19 dager over termin (daglige kontroller, ikke igangsatt pga påske....) Hadde time til igangsetting den dagen kl 0900, kl seks på morgenen var det igang, født kl tre på dagen. Gjennomsnittsbaby, men også med lange negler, talg osv osv nr 3 gutt- født 11 dager på overtid - også denne gangen med time til igangsetting samme dag som det startet av seg selv. Diger baby - 4700 gr og 55 cm.Lange negler og tørr hud, diger og i godt hold - som jm sa - han har bare ligget på lagring..... Hun sa at gutter lagrer og tærer på mor når de er overtidige, mens jenter tærer på seg selv. To siste gangene har jeg vært innlagt med svangerskapsforgiftning, men ble likevel ikke igangsatt. Opplever det som ganske provoserende -det burde være en avgjørelse man selv tar ut fra opplysninger gitt av helsevesnet. Mja, det gikk bra og godt er det!
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 22. mai 2009 #27 Skrevet 22. mai 2009 nr 1: 17 dager før termin nr 2: 12 dager over termin
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #28 Skrevet 22. mai 2009 Første kom 8 dager over, og andre kom 4 dager over ... så her er jeg vel litt kjærringa mot strømmen selv om det ikke var sånn kjempestor forskjell ;-)
Blind Gudinne Skrevet 22. mai 2009 #29 Skrevet 22. mai 2009 1: 11 dager før termin (5,5 time fra første rie til han var ute) 2: 17 dager før termin ( 1,5 time fra føsrte ri til hun var ute)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 22. mai 2009 #30 Skrevet 22. mai 2009 Nr 1 kom 6 dagar før ultermin, som eg meinte var feil....eg fikk rett dato. Nr 2 kom 3 dagar før ultermin, som eg var enig i og fikk rett på dato der au... Nr 1 kom 10,5 timar etter vannavgang, 6t frå 3cm Nr 2 kom kort tid etter vannavgang, nesten 2t frå 3cm
*Little Miss Sunshine* Skrevet 22. mai 2009 #31 Skrevet 22. mai 2009 Nr. 1 kom 12 dager over termin, ble sat igang 10 dager over. Nr. 2 kom 15 dager over, ble da sat igang samme dagen som hun kom. Men de fleste jeg kjenner har fått nr. to tidligere enn nr. en
Tøvsjura Skrevet 22. mai 2009 #32 Skrevet 22. mai 2009 Jeg fødte 4 dager før termin med nr 1. og 6 dager før termin med nr 2. Satser på å føde 8 dager før termin med nr 3 da, hehe
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #33 Skrevet 22. mai 2009 Nr1 kom 14 dager før termin, nr2 kom noen minutter før termindagen:)
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #34 Skrevet 22. mai 2009 Første: 10 dager over termin (satt i gang) Andre: 11 dager over termin
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 22. mai 2009 #35 Skrevet 22. mai 2009 Førstejenta kom 5 dager over termin, fødselen varte i 17 timer fra vannavgang og første rie. Andrejenta kom 9 dager før termin, fødselen varte i 15 timer fra vannavgang, men bare rier i 8-9 timer. Jeg var også veldig innstilt på å gå over siden jeg gjorde det første gangen, men jammen var jeg heldig og slapp det;) Og fødselen var ikke så ille denne gangen, men fortsatt ikk godt da..
aomeg Skrevet 22. mai 2009 #36 Skrevet 22. mai 2009 4.5 uker før termin med nr 1. 3 dg over med nr 2.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 22. mai 2009 #38 Skrevet 22. mai 2009 Nr1: En dag ETTER termin Nr2: En dag FØR termin
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 22. mai 2009 #39 Skrevet 22. mai 2009 Nr 1: 6 dager ETTER termin, 27 timers fødsel Nr 2: 2 dager FØR termin, 11 timers fødesl
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 22. mai 2009 #40 Skrevet 22. mai 2009 Nr 1 - 12 dgr ETTER termin Nr 2 - 2 dgr ETTER termin
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 22. mai 2009 #42 Skrevet 22. mai 2009 første kom 4 uker før ul termin, 5 uker før menstermin nå sitter jeg og ruger på nr 2, 18 dager til menstermin og myyye lenger til ul termin... :o/ håper det skjer noe snart jeg, er dritt lei! Hodet er festet og jeg har murringer og småvondter. Men må vel bare vente, håper jeg rekker eksamen til torsdag ;o)
Mor til 3 søte små:) Skrevet 22. mai 2009 #43 Skrevet 22. mai 2009 Førstemann 6 dager etter termin. Andremann 5 dager før termin. Tredjemann 4 dager etter termin. Ikke lett å bli klok på!
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 22. mai 2009 #44 Skrevet 22. mai 2009 Nr en ble født en dag før termin! Nr to ble født fem dager før termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå