Gå til innhold

Dere som har 2 eller flere barn...


Anbefalte innlegg

Skrevet

3 barn, og alle overtidige...

nr 1 jente - usikker termin, født 12 dager over den termin legene og jeg ble enige om - liten baby, men med klare tegn på å ha ligget lenge...

 

nr 2 jente - født19 dager over termin (daglige kontroller, ikke igangsatt pga påske....) Hadde time til igangsetting den dagen kl 0900, kl seks på morgenen var det igang, født kl tre på dagen. Gjennomsnittsbaby, men også med lange negler, talg osv osv

 

nr 3 gutt- født 11 dager på overtid - også denne gangen med time til igangsetting samme dag som det startet av seg selv. Diger baby - 4700 gr og 55 cm.Lange negler og tørr hud, diger og i godt hold - som jm sa - han har bare ligget på lagring..... Hun sa at gutter lagrer og tærer på mor når de er overtidige, mens jenter tærer på seg selv.

 

To siste gangene har jeg vært innlagt med svangerskapsforgiftning, men ble likevel ikke igangsatt. Opplever det som ganske provoserende -det burde være en avgjørelse man selv tar ut fra opplysninger gitt av helsevesnet. Mja, det gikk bra og godt er det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nr 1: 17 dager før termin

nr 2: 12 dager over termin

Skrevet

Første kom 8 dager over, og andre kom 4 dager over ... så her er jeg vel litt kjærringa mot strømmen selv om det ikke var sånn kjempestor forskjell ;-)

Skrevet

1: 11 dager før termin (5,5 time fra første rie til han var ute)

2: 17 dager før termin ( 1,5 time fra føsrte ri til hun var ute)

 

Skrevet

Nr 1 kom 6 dagar før ultermin, som eg meinte var feil....eg fikk rett dato.

Nr 2 kom 3 dagar før ultermin, som eg var enig i og fikk rett på dato der au...;)

 

Nr 1 kom 10,5 timar etter vannavgang, 6t frå 3cm

Nr 2 kom kort tid etter vannavgang, nesten 2t frå 3cm

Skrevet

Nr. 1 kom 12 dager over termin, ble sat igang 10 dager over.

 

Nr. 2 kom 15 dager over, ble da sat igang samme dagen som hun kom.

 

Men de fleste jeg kjenner har fått nr. to tidligere enn nr. en :)

Skrevet

Jeg fødte 4 dager før termin med nr 1. og 6 dager før termin med nr 2. Satser på å føde 8 dager før termin med nr 3 da, hehe :)

Skrevet

Nr1 kom 14 dager før termin, nr2 kom noen minutter før termindagen:)

Skrevet

Første: 10 dager over termin (satt i gang)

Andre: 11 dager over termin

Skrevet

Førstejenta kom 5 dager over termin, fødselen varte i 17 timer fra vannavgang og første rie.

 

Andrejenta kom 9 dager før termin, fødselen varte i 15 timer fra vannavgang, men bare rier i 8-9 timer.

 

Jeg var også veldig innstilt på å gå over siden jeg gjorde det første gangen, men jammen var jeg heldig og slapp det;) Og fødselen var ikke så ille denne gangen, men fortsatt ikk godt da..

Skrevet

4.5 uker før termin med nr 1. 3 dg over med nr 2.

Skrevet

Nr 2 kom ei uke ETTER nr 1.

Skrevet

Nr1: En dag ETTER termin

Nr2: En dag FØR termin

Skrevet

Nr 1: 6 dager ETTER termin, 27 timers fødsel

Nr 2: 2 dager FØR termin, 11 timers fødesl

Skrevet

Nr 1 - 12 dgr ETTER termin

Nr 2 - 2 dgr ETTER termin

Skrevet

første kom 4 uker før ul termin, 5 uker før menstermin

 

nå sitter jeg og ruger på nr 2, 18 dager til menstermin og myyye lenger til ul termin... :o/

 

håper det skjer noe snart jeg, er dritt lei! Hodet er festet og jeg har murringer og småvondter. Men må vel bare vente, håper jeg rekker eksamen til torsdag ;o)

Skrevet

Førstemann 6 dager etter termin.

Andremann 5 dager før termin.

Tredjemann 4 dager etter termin.

 

Ikke lett å bli klok på!

Skrevet

Nr en ble født en dag før termin!

Nr to ble født fem dager før termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...