Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Bruker dere fortsatt strømpebukse under buksa i barnehagen? Temperaturen her har de siste ukene ligget mellom 10-15 grader, og de er mye ute. Har stort sett på jakke og bukse nå isteden for dress. Hva gjør dere? synes det er litt vanskelig å vite hva som er for lite/mye nå om dagen...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Dette lurer jeg også på. Bor i Tromsø og her har det også i det siste ligget på ca det samme. Og når er den "farlige vårlufta" borte? Småen var ute en liten tur her forleden uten jakke og lue (var i sola og jeg svetta) men fikk kommentarer på at han burde ha på seg jakke pga den farlige vårlufta så jeg turte ikke annet enn å ta det på;-) Men når forsvinner den lufta?
beggeto Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Tja, vi slutta med strømpebukse for et par uker siden. Men har den fortsatt med til bhg. Når de er ute har hun f.eks på strømpebukse + tynn overtrekksbukse på de varme dagene. Fleecedress i tillegg når det er litt kaldere.
Barbafin Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Vi kjører stillongs (tynn ull) sålenge det er under 15 grader. I tillegg vurderer jeg etter hvor mye vind det er og hvor kald den er. Vi har en tynn vann- og vindtett dress over. Han går ikke i barnehagen enda, men vi er mye ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå