mammatiltonydelige Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Er det noen her inne som vet om de kan se hva som var grunnen til at jeg hadde en sa for fire uker siden på en gu undersøkelse? Kan de se fostersekken på en sånn undersøkelse? Jeg bestilte nemlig time til gu undersøkelse før jeg fant ut at jeg var gravid igjen. Er nå mellom 4 og 5 uker gravid. Og en ting til!! Jeg har noe magesmerter, skal det være sånn eller kan det være tegn på en ny sa?
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Tviler på at de kan se hvorfor du hadde en SA, særlig ikke viss det var en tidlig SA. Viss du drar på ultralyd i uke 4-5 kan du muligens se en fostersekk men ikke noe mer. Kanskje greit å vente til uke 6? Da får du se hjerteaktivitet. Magesmerter kan være normalt ja!
mammatiltonydelige Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2009 Takk for svar. Hadde sa i uke 5 forrige gang! Jeg bestilte timen før jeg fant ut at jeg var gravid og visst jeg avbestiller den nå så må jeg betale for den selvom, så da kan jeg like godt bare gå. Om de kan se en fostersekk så greier jeg gjerne å roe meg ned litt også. Er vel litt nervøs for at det samme skal skje igjen + at jeg vil se at alt er som det skal være der nede sånn generelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå