Gå til innhold

Hva er dine ferieplaner??

Anbefalte innlegg

Skrevet

gode tips taes imot. Vi vil ikke på charter-tur! Vurderer bilferie i Europa eller utforske Montenegro? hm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal føde og må hold meg nær Haukeland:)

Vår plan var interail med gutta, og vi hadde lagt opp et flott løp. Bilferie høres kjempe fint ut. Pappa og de to eldste skal til Danmark i høst til legoland og køben når jeg klarer meg alene med tvillingene.

Skrevet

Skal til USA med ungene, en tur til London i høst, så skal vi på "voksenferie" til Dominikanske Republikk i januar.

Skrevet

Jenny-penny,

Hva med bilferie i Sør-England? Der er det utrolig mange fine og koselige steder. Lettvint sted å reise med småunger og masse å se på, gjøre, handle osv. osv.

Skrevet

Vi skal til Spania 1 mnd. Har egen leilighet og bil så da kan vi gjøre som vi ønsker selv. Ikke noe chartertur her :) Synes dette er en helt topp måte og feriere på, tar oss vel en tur til Benidorm og La Manga :) Gleder oss enormt :)))

Skrevet

Sør- England ja, for en kjempe ide:) Hva er kjøreplanen da tro? Ned til Calais og fergen over eller finnes det en bedre løsning?

Vært 4 turer til Lonfon nå i 2009, herlig med en fotball gal far og bror som tar med seg familien på tur. Hadde vært herlig og oppleve mer av England. Har vært i Brighton bare. Hvilke byer anbefaler du?

Skrevet

vi skal to uker til øya Brac utenfor Split i Kroatia i to uker i høst :)

Skrevet

mamarama- da får du en fantastisk ferie!! Brac er nydelig, maten i Kroatia en nydelig, vinen er god, menneskene er hyggelige-imøtekommende og hjelpsomme og det er rent pent og veldig barnevennlig.

Skrevet

Jeg har bodd i Poole/Bournemouth, begge fine byer. Weymouth er også en koselig by. Samme gjelder Christchurch.

Jeg ville nok kjørt videre lenger vestover til Cornwall osv. Der er det visst fantastisk, men har ikke vært så langt vest da.

Man kan jo enten fly over + leie bil.

Ta ferje fra Frankrike (men da må du jo kjøre til Frankrike først, det er også en bit). Man kan vel også ta Eurotrain med bil, men det er sikkert veldig dyrt.

Ellers kan man vel ta ferje fra Gøteborg. Tror den går til Newcastle? Husker ikke. Huff, har til og med tatt den..hehe..

Går det ikke ferje fra Bergen også?

Nå vet ikke jeg hvor i landet du egentlig bor, men av en eller annen grunn bor du i Bergen i mitt hode. Ikke spør meg hvorfor!! :-D

Skrevet

så flott! vi gleder oss veldig :) vi skal reise med et vennepar og barna vil da være 4 og 10 mnd. blir spennende!

Skrevet

Vi skal til Malaysia, Indonesia, Thailand, Laos, Vietnam, Australia og New Zealand. Avreise om 96 dager, juhu...

For dere som ikke vil ha charter. For to år siden var vi på bilferie i sverige, Danmark og Tyskland. tok alt på sparket og var borte i nesten 3 uker. Det var kjempe koselig

Skrevet

I år er det:

Thailand (påske), Bulgaria (neste uke), London (i sommer), Hawaii (i des.).

Skrevet

Vår ferieplan:

- få en baby :-)

- være i nærheten av sykehuset, dermed snevrer området seg kraftig inn

- å få nydelig vær, slik at det blir en heeeerlig sommer hjemme, med båtturer, småturer, campingtur etc

- ta imot masse besøk av slekt og venner

Kjenner at jeg gleder meg skikkelig :-)!!

Skrevet

Vi skal bare jobbe og føde...

Hadde vi ikke ventet barn, skulle vi dratt til Sicilia i bryllup.

Skrevet

Skal en tur til Kr.sand før termin 6.8.

Jenny-penny, ser du anbefaler Brac. Er det sandstrender der? Tenker på Kroatia neste sommer. Leie hus. Er der barnevennlig?

Skrevet

Være hjemme for å male hus og ordne hagen.

Håper på fint vær slik at vi kan ta oss en dag eller to med fri for å dra på stranden eller tur med båten :)

Skrevet

Det er jo kjempemange flotte steder i Sverige! Fantastisk kyst bl.a.

Vi skal til Spania i slutten av juni, på Hunderfossen i juli og til dyreparken i kristiansand med sabeltann show.

Ellers hytta og kose vårs. Og en kjæreste\vennetur til Smøgen da:o)

GLEDER meg til sommeren, joho!

Skrevet

Skal til Lillehammer og muligens en tur på sørlandet/sørsverige..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...