Musemor med tre søte små Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Rema1000 er for det meste billigst, men på enkelte varer er Ica Maxi billigere
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 rema e billigst! men ica har en kanon frukt/kjøtt/fisk disk! men det koster da...Ica er ganske dyr sammenligna med rema
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 Å ja, trodde ica var litt billig jeg.. Men ligger ica på samme prisnivå som meny da eller? Vet at ica har godt utvalg hvertfall! Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #6 Skrevet 22. mai 2009 Eheeemm? Jeg ttrodee det var en velkjent sak og noe alle visste at Ica og rema er i hver sin ende av skalaen..sukk. Det har jo vært pristester i media på dette i åresvis som viser at Rema er billigst, så Rimi og Kiwi og på topp med det dyreste sortimentet troner ICA, Meny, Mega og Ultra. Men hvis du velger first price-produkter som kiwi og meny (?) fører så kan man spare veldig mye på å velge disse. Men vi velger Rema, det er tusener å spare i året, leste jeg i Dagbladet en gang, eller var d vg
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #8 Skrevet 22. mai 2009 På bleier (Pampers) er Rema i alle fall billigst av alle..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #9 Skrevet 22. mai 2009 Billigst på bleier er det nok Kiwi og Meny som er (First Price-bleien). Betaler halvparten av prisen på den ift både Pampers og Libero med bleieavtaler. Men uansett- som skrevet lenger opp her: nei, Rimi er ikke lenger blant de billigste, den er midt på, kanskje litt over Kiwi. Rema nederst og Ica, meny osv øverst mht pris
Tommage♀♂ Skrevet 22. mai 2009 #10 Skrevet 22. mai 2009 http://www.dinside.no/807637/her-kan-du-spare-13700-kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå