Gå til innhold

hoppe av i svingen og graviditet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

hadde EL i helgen (tok EL tester).. hadde sex med sambo en gang, samme dag som EL.. men hoppet av i svingen.. er det mulig at jeg er gravid da eller?

nå har jeg nemlig så vidt litt svaaakt blod på papiret når jeg var på do.. altså, 6 dager etter EL.. tenker dette kan være festeblødning?

Har i tillegg hatt nesten kroniske mensmurringer siden EL…

setter pris på svar…

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såklart det er mulig!

Skrevet

Å hopper av i svingen er en så utrygg måte å gjøre det på at det ikke en gang kan kalles prevensjon. Det kommer som regel noe sperm ut av penisen før det går for mannen.

Så det er fult mulig du er gravid og det er feste blødning. Vent en ukes tid du. Og får du ikke mensen tar du en graviditetstest.

Skrevet

Blir veeeldig glad om jeg er gravid.. skulle begynne å prøve neste mnd=) men ikke noe er bedre om jeg faktisk er det nå =))

Skrevet

Selvsagt, hoppe av i svingen har aldri vært en prevansjons metode.Har blitt gravid selv ved å hoppe av i svingen.

Skrevet

Du har EL nå, men han hoppet av i svingen. Også skal dere prøve å bli gravide neste mnd. ? ? ?

?

?

Skrevet

planen var å ha en mnd å bli litt kjent med syklusen og sånn..

Skrevet

ups..trykket litt fort ;)

i tillegg er mannen min borte neste år til og med februar.. så sånn sett passet det best med mars barn.. men samma det egentlig ;)

Skrevet

Jeg har blitt gravid to ganger med den "prevensjonsmåten" så det er absolutt mulig ja!

Skrevet

da jeg og x-sambo hadde sex, ba jeg han slutte etter ca ti sekunder, jeg var redd jeg skulle bli gravid (brukte ikke prev) så jeg sa til han at han ,åtte slutte. da jeg tok testen etter noen uker, var jeg 6 uker på vei. så IKKE tro at du er safe selv om du hopper av i svingen!!

Skrevet

Slik "prevansjon" har vi brukt i 8 år. 4 ganger har han ikke gjort det, to av de gangene ble jeg gravid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...