Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 hei. hadde EL i helgen (tok EL tester).. hadde sex med sambo en gang, samme dag som EL.. men hoppet av i svingen.. er det mulig at jeg er gravid da eller? nå har jeg nemlig så vidt litt svaaakt blod på papiret når jeg var på do.. altså, 6 dager etter EL.. tenker dette kan være festeblødning? Har i tillegg hatt nesten kroniske mensmurringer siden EL… setter pris på svar…
Musemor med tre søte små Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Å hopper av i svingen er en så utrygg måte å gjøre det på at det ikke en gang kan kalles prevensjon. Det kommer som regel noe sperm ut av penisen før det går for mannen. Så det er fult mulig du er gravid og det er feste blødning. Vent en ukes tid du. Og får du ikke mensen tar du en graviditetstest.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Blir veeeldig glad om jeg er gravid.. skulle begynne å prøve neste mnd=) men ikke noe er bedre om jeg faktisk er det nå =))
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 Selvsagt, hoppe av i svingen har aldri vært en prevansjons metode.Har blitt gravid selv ved å hoppe av i svingen.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #6 Skrevet 22. mai 2009 Du har EL nå, men han hoppet av i svingen. Også skal dere prøve å bli gravide neste mnd. ? ? ? ? ?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #7 Skrevet 22. mai 2009 planen var å ha en mnd å bli litt kjent med syklusen og sånn..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #8 Skrevet 22. mai 2009 ups..trykket litt fort i tillegg er mannen min borte neste år til og med februar.. så sånn sett passet det best med mars barn.. men samma det egentlig
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 22. mai 2009 #9 Skrevet 22. mai 2009 Jeg har blitt gravid to ganger med den "prevensjonsmåten" så det er absolutt mulig ja!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #10 Skrevet 22. mai 2009 da jeg og x-sambo hadde sex, ba jeg han slutte etter ca ti sekunder, jeg var redd jeg skulle bli gravid (brukte ikke prev) så jeg sa til han at han ,åtte slutte. da jeg tok testen etter noen uker, var jeg 6 uker på vei. så IKKE tro at du er safe selv om du hopper av i svingen!!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #11 Skrevet 22. mai 2009 Slik "prevansjon" har vi brukt i 8 år. 4 ganger har han ikke gjort det, to av de gangene ble jeg gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå