Gjest Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Har i ett par dager nå følt mindre liv,har kjent liv men ikke så mye som tidligere.. å denne har det vært fart i... er det legen jeg ringer for å få en kontroll??? eller føden??
Heleneharepus Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Tror det er føden, men det kommer sikkert litt an på hvor mange uker du er på vei. Er du over 30 uker ville jeg definitivt ringt føden.... Når det er sagt er det ikke helt uvanlig at de rører litt mindre på seg helt på slutten. Det begynner å bli trangt der inne vet du :-) Uansett, er du bekymret så RING! bedre med 100 telefoner for mange........
Nummer1 Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Jordmora mi har også sagt at etter veke 28 skal eg kjenna liv kvar dag - og viss eg ikkje gjer det, så skal eg ringa føden med ein gong. Så ring rett på føden du - uansett ber dei deg berre ta kontakt med lege/legevakt viss dei ikkje kan ta deg inn med ein gong, så du tapar ingenting på å ringa rett til dei. Og alt står nok bra til inni magen! Eg har høyrt frå fleire at det blir trongt på slutten, og då er det ofte berre litt rykningar i kne og ålbogar ein kjenner...ikkje klare spark. Lukke til!
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 ok.. er i uke 36 til mandag:) kjenner a liv her.. men er så vant til mere.. kommer noen rykk i ny og ned.. vet liksom ikke hva jeg skal gjøre jeg..
luckymum Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 har hatt det sånn noen dager jeg også.En stille baby,men har kjent liv.Var litt bekymret men ikke så veldig.Husker fra forrige gang at det var samme greiene.Men igår kveld igjen var det masse! liv,så går sikkert i rykk og napp på slutten=)Men hvis man bekymrer seg så ringer man føden,ikke bra å gå rundt å være bekymret. Jeg er forresten 37+5 idag og har hatt masse kynnere og tror slimproppen gikk igår,så sikkert en liten en som samler opp litt krefter og sover litt til han skal gjennom en fødsel=)
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #6 Skrevet 22. mai 2009 ok.. tusen takk for svar:) har tatt seg litt opp her nå ser ann ut dagen jeg.. har hatt masse kynnere jeg også.. men ingen slimpropp.. begynt på akupunkur da.. å til mandag begynner jeg med nåler for å bli satt i gang.. er skikkelig spent jeg:) lykke til med deg:)
luckymum Skrevet 22. mai 2009 #7 Skrevet 22. mai 2009 Du får ha lykke til du oxo, men hvis du bekymrer deg så ring føden.Som de andre skriver så er det bedre å ringe en gang for mye=) Håper vi føder snart!
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #8 Skrevet 22. mai 2009 ja ser ann ut dagen i dag:) ja det kan du si, håper den vil ut før tiden ihvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå