Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 tenker på ting å gjøre hjemme om kvelden til en selv går i seng og sover en god lang natt. * * * * * * * * * * * * *
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 jeg lurer litt på om noen har barn som ikke sover? * dib * rydde (mens man hører på lydbok) * lage digg mat til dagen etter (mens man hører på lydbok) * dusje leeeeenge * hjemme trening (har ikke prøvd selv) * ta et fag men har lyst til og lese på kveldstid. * ha kose kveld med film og godter (og du kan velge film og godter helt selv) * se på ting du ønsker deg på nettet som du ikke har råd til * gå inn på "manneforum" og late som om du er mann og diskutere ting (det er fryktelig gøy, for man får helt andre svar en her) * høre på musik og ta et glass vin * fotbad * danse * sy/lage noe (jeg har faktisk fiksa gardinene mine helt selv *enormt stolt* * sette opp budsjett for pengebruken og se om du klarer og holde det (kanskje litt dårlig for selvtilitten) * gå in på en datingside og snakke med menn og finn ut at du egentlig er temlig glad for å være alene. * eventuelt gå in på en datingside og fin en mann det faktisk er verd og prate med det var det jeg kom på i farten
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 jeg syns det er litt festlig at det overhode ikke falt meg inn og skrive "ha besøk".
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 - ha en "hjemmespa" kveld iblant. ta hårkur, ansiktsmaske, peeling osvosvosv.. det er godt d, da føler man seg litt fresh`ere i hverdagen også. - bake noe digg. - tegne/male, f.eks ny veggpynt til stua eller barnerommet, får kjøpt store lerret billig på europris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå