Gå til innhold

Fullt hus og stormende jubel!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har våre egne tre barn hjemme, pluss to fettere og en kusine. Her er det rene Texas, men de har det tydeligvis gøy. Nå er en av 6 en baby på en drøy måned, men det er da høy nok temperatur her for det.

 

Jeg tror vi kommer til å sove godt i natt alle sammen, jeg håper i alle fall det. Gjestene har vært her siden i går, og blir til i morgen formiddag. Vi er to voksne her, så dette kommer nok til å gå fint. Passer på at blodsukkeret er stabilt og jevnt (på både voksne og barn), og at vi tar noe hvilepauser innimellom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...er de gamle??

 

blir fort liv når det kommer ekstrafolk i hus,men tenk hvor deilig det blir når det "bare" blir dere igjen?? :)

Skrevet

En baby, f. 20.4 d.å

Ei jente 5 år

En gutt 5 år

En jente 6.5 år

To gutter på 10.

 

En herlig blanding. Vi har heldigvis masse energi, stort nok hus og masse mat i skapet :)))))

Skrevet

Full rulle hoeres det ut som :)

 

Skrevet

Høres ut som en topp dag for barna da.. :o)

Skrevet

høres ut som at de eldste er gammel nok til å ta med alle de yngre barna ut på leking!! :D

 

(bortsettfral litjbanet selvfølgelig)

Skrevet

Her er også full rulle idag. Er så kjekt og ha barnas venner på besøk. Her er baby på 7 mnd (sover nå), tre gutter på 6 år og en jente på 4,5 år og en jente på 12 år. To voksne, og er bare for noen timer idag da. Nå spiller de fotball i hagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...