Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Hei Jenta mi, som har slutta med bleie for en god tid tilbake, har hatt en tilbakefallsperiode med tissing i trusa. Dette har ført til et hissig utslett øverst på innsiden av lårene (urin+ gnissing av truser/bukser). Vasker hun ofte med kun vann, og har brukt sinksalve som 'barriere'krem. Men utslettet vil ikke bort, og lurer på om hvilken krem som kunne være bra for å hele/lege dette?
Gjest Vims Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Hei Min jente har også "noe" innimellom. Ikke så hissig utslett, men mer rugler/eksemaktig (ikke rødt). Har vært nøye med vask (bruker intimsåpe) en periode + smøre med krem (har ikke smurt noe inni tissen altså!). Har variert mellom HS krem (type bodylotion fra apoteket), Aderma Exomega og Locobase Repair (alle fra apoteket). HS kremen bruker jeg etter nesten hver dusj/bad, Aderma og Locobase bruker jeg når huden ikke er helt 100% bra, og da bare der det trengs. Har ikke den store troen på zinksalve, men jeg har ingen erfaring med den heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå