lillemirakel!! Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Haha, sikkert dumt spørsmål, men jeg vet jo ikke når dette er vanlig!? Han er veeeeeeeeeldig interessert i å ta skåla med grøt, bør jeg la ham gjøre det? og flaska holder han selv, men han kobler liksom ikke den- pute i munnen for å drikke-greia, så det må jeg hjelpe han med.. ser jo ikke videre frem til grøt-griset, men han har så lyst så lyst til å putte hendene i grøten- og jeg lurer på om det er måten å gjøre det på??
blomstre Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Jeg synes det har vært greit å bruke noe mindre grisete til hånd-munn-trening... f.eks brødbiter, puffet ris, havrefras, fruktbiter.... Men tror ikke jeg startet med det før ca 8 mnd, mulig jeg var treig da.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Å det har ikke jeg tenkt på engang. Tulla mi er 7 mnd og kan gjerne holde koppen selv(så sant det er håndtak på den). Men det blir jo bare evig gris med våt baby og enda mer klesvask på meg.. Men jeg gir henne kavring og den holder hun solv og storkoser seg:)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Næææh, ikke farsken :-P Han grise så mye me fingra i grøtmunn/middags munn at æ orske ikke la han spise sjøl :-P Trukke dm har dn motoriske ferdigheten til å faktisk få mesteparten inn i munn enda, å ser ingen vits me å bynne før enda nån mnd ;-)
temine Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 Tja, min knert vil jo helst gjøre alt selv, men skjemat får han ikke borti enda...det blir bare søl. Ser for meg han holder ei skje med middagsmat i handa og dæljer den hardt i bordet så spruten står...hihi;) Får jo lov å holde ei skje selv da, men uten mat på, også spiser han brødbiter, kavring, knekkebrød, frukt- og grønnsaksbiter, puffet ris osv selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå