Gå til innhold

Dere som trener mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trener 5-7 dager i uka. trener løping, styrke, body pump, spinning og sykler ute. Treningsøktene er harde . Problemet mitt er at jeg føler jeg nesten aldri blir mett................spiser sunn mat med mye kylling, karbonadedeig, laks,havregryn, ris, fullkornspasta, grønnsaker,bær,knekkebrød, ost, cottage cheese, kesam, nøtter..............Føler meg mett rett etter et måltid men får fort et sånn "sug" etter mat.........................Jeg er 177 høy og veier mellom 67 og 68 kg . Tipper jeg får i meg ca 2500 kcal daglig............Har gått opp 2 kg det siste året som jeg selv kan se er mere muskler i låra og rumpa etter all syklinga så sånn sett så ser det jo ikke ut om om jeg spiser for lite............ men det suget etter mat er så irriterende : )))

flere som har det sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å spis litt mer proteiner. Det hjelper ofte på metthetsfølelsen.

Skrevet

Jeg har egentlig ingen råd. Jeg trener også nesten hver dag, men ikke så variert som deg, og jeg har egentlig også alltid LYST på mat. Proteiner og fiber er bra og skal vrike mettende, men det virker jo som om om du spiser veldig "riktig". Mulig du rett og slett får for lite fett?

Kanskje du kan passe på alltid å ha grønnsaker som gulrot, paprika issalat osv liggende, så knasker du på det mellom måltidene?

Eller litt te med en teskje sukker i?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...