Gå til innhold

Gravid etter cellegift?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk Methotrexat pga ex.u for 6 uker siden og på grunn av mange svangerskapssymptomer tok jeg i dag en test som var positiv. Dette var ikke planlgat i det hele tatt! Vi fikk beskjed fra sykehuset om å vente 3 mnd med prøvingen, og det hadde vi tenkt å gjøre.

Vi har bare brukt "hoppe-av-i-svingen-metoden", noe jeg anså som en ganske sikker metode hvis man var nøye med å avbryte i tide, noe vi har vært!

 

Er det noen andre som har blitt rask gravid etter cellegift og det har gått bra??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ringt sykehuset, gyn.avd. med en gang for å sjekke. De må jo vite det der! Det er jo ofte en grunn til at man får beskjed om å vente 3 mnd.. Uansett lykke til :o) !

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...