LittleBee Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Jeg fikk Methotrexat pga ex.u for 6 uker siden og på grunn av mange svangerskapssymptomer tok jeg i dag en test som var positiv. Dette var ikke planlgat i det hele tatt! Vi fikk beskjed fra sykehuset om å vente 3 mnd med prøvingen, og det hadde vi tenkt å gjøre. Vi har bare brukt "hoppe-av-i-svingen-metoden", noe jeg anså som en ganske sikker metode hvis man var nøye med å avbryte i tide, noe vi har vært! Er det noen andre som har blitt rask gravid etter cellegift og det har gått bra??
vi blir 4 :o) Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Hadde ringt sykehuset, gyn.avd. med en gang for å sjekke. De må jo vite det der! Det er jo ofte en grunn til at man får beskjed om å vente 3 mnd.. Uansett lykke til ) !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå