Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Jeg er kvalm for tiden. Er akkurat samme kvalme som jeg har hatt de gangene jeg har vært gravid.... Den av typen hvor du er kjempekvalm, men allikevel har lyst til å stappe i deg masse junk. Tok en test for to dager siden, men den var blendahvit. Nå er det 4. dagen jeg har denne kvalme, som forøvrig gir seg utover dagen. Vet ikke helt om jeg skal bekymre meg eller ikke... Når ble dere kvalme?
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Fra uke 6.. Litt mindre kvalm nå, men jeg spøy akkurat opp frkosten så tviler på at dette blir en dag for de helt store utskeielsene i matveien :-)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Er det jeg mener også, at kvalmen kom en stund etter at man fant ut at jeg fant ut at jeg var gravid....
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 Er det ikke sånn at kvalmen vanligvis inntreffer hos de fleste i uke 6 da? Noen vet jo ikke at de er gravide og vil ha kvalme som et tegn, men det har jeg ofte opplevd at gjelder de som ble litt "overraskende" gravid eller har lange sykluser... :-)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #6 Skrevet 22. mai 2009 Kan godt stemme det altså. Jeg fødte for 4 mnd siden, fullammer, så har ikke fått tilbake noen mens. Bruker prevensjon, men hoppet av i svingen her en gang for noen uker siden. Vet jo godt at dette ikke er noen god løsning, men det ble nå som det ble... Testet som sagt for to dager siden, men da midt på dagen. Vet ikke helt hva jeg skal tro. Er vel bare å se det hele an...
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #7 Skrevet 22. mai 2009 Hos meg begynte den i uke 7, 6 og 4 med mine tre gutter, med vesla har jeg ikke vært kvalm (deilig!). Har også opplevd å føle meg kvalm når jeg ikke har vært gravid, sikkert litt psykisk fordi jeg har enten hatt veldig lyst til å være gravid som prøver, eller redd for å være gravid som ikke-prøver. Blir spennende for deg dette her, du får halykke til! :-)
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 22. mai 2009 #8 Skrevet 22. mai 2009 Ta en ny test om en uke, på morgenen da:-) Neida, det er sikkert ingen god metode men sånn er det nå engang bare, ikke alle som vil ta hormoner mens de ammer og noen liker ikke kondom og sex er nok de aller fleste glad i å ha så da gikk det som det gikk og mest sannsynlig er du nok ikke gravid :-)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #9 Skrevet 22. mai 2009 Jeg tror også at dette er psykisk, men klarer ikke å la være å bekymre meg litt allikevel... Ikke det at det er noen krise, men liker å ha litt kontroll... Får se an om kvalmen fortsetter eller om den gir seg og evt ta en ny test til uka. ....synes forøvrig at bekkenet murrer litt også....:S
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #11 Skrevet 22. mai 2009 Jeg er kvalm nå, og vet ikke om jeg er gravid enda. Jeg prøver, da. Men med begge barna jeg har fra før, ble jeg kvalm før IKM. Men jeg har også hatt slike "symptomer" på tidspunkter hvor jeg har vært redd for å være gravid, og da har det definitivt vært psykisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå