Gå til innhold

12 mnd og nynner hele "Mikkel rev".

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ganske så imponert over junior. Han begynte med bare å nynne de tre tonene mi-kel-rev, men i går nynnet han hele sangen sammen med meg, tone-rett. Er ikke det litt vel tidlig da? Noen andre med barn som er sang-glade og nynner i vei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så moro, virker jo veldig tidlig ute ja. Lillemann nynner litt innimellom, men det er ikke noe spesiell melodi. Men danse kan han..hehe. elsker musikk. (14 mnd)

Skrevet

Moro når dei små skjønar nye ting :o) Tidleg ja, eldste vår nynna/sang ikkje før han var 3 år... Lille på 18 mnd har akkurat begynt så vidt på bæ bæ lille lam (dvs ho syng "ja, ja *bable-bable, ja, ja *bable-bable*) ;o)

Skrevet

Det er imponerende ja, så moro! Gutten min sang for første gang med på refrenget på "trollmors vise" i går kveld, men det var ikke akkurat melodiøst ;o) Han er 18 mnd.

Skrevet

så flink :)

mamma har fortalt at jeg kunne også nynne tonen på mikkelrev da jeg var rindt 12-13mnd :)

jeg har en på 20mnd, som er mer opphengt i bevegelser til sanger. Så lille petter edderkopp kan han alle bevegelsene til, med finger bevegelsene :) hode, skulder, kne og tå er også veldig morsomt :D

Skrevet

Det tror jeg ikke noe på.. Beklager, men etter så mange år på dib så er det blitt sånn konkurranse om hvem som kan mest. Så desverre, det tviler jeg på er sant. Høres også svært usannsynlig ut. Nå er jeg også en av dem som er ekstremt lei alle som skal overgå hverandre i slike tråder.

Skrevet

Så morro:) Skal se han er supermusikalsk...

Lillemann her i huset synger bæ bæ og ja ja i Bæ bæ lille lamm, men ikke akkurat tonerett...

Skrevet

SERIØST!!!??

Du er f meg ikke god.....

Over til temaet.... Jeg har en jente på 15 mnd som nynner på samme måte. Har tenkt at jeg har fått et talent i hus... Er utrolig imponert over henne og de som klarer å nynne riktige toner i denne alderen. For det er ikke lett. Min svigermor jobber på småbarnsavd i bhg og har ikke opplevd mye av det.

Så vi skryter ikke av dem,men undrer oss over om det er tidlig...

Skrevet

Så flink han er:) lillegutt her har såvidt begynt å nynne sine egne melodier han, jeg har aldri hørt de før og de varierer fra gang til gang men jeg nynner med og vi danser og ler- kjempegøy:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...