Blomsterenglene Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Hvorfor kommer dem egentlig? De er jo sååå ekkle! I går fant jeg en i klesvaska mi, og i dag en i matskapet på kjøkkenet oppå nuggatti boksen som vi aldri bruker, denne var død da! Hvordan bli kvitt disse dyrene? Jeg blir rett og slett kvalm av dem! Noen flere som har hatt slike i hus? Kan de gjøre noen skade?
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 http://matportalen.no/artikler/2008/9/1222177525.4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå