Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

 

Vi brukte en kondom, og så tok vi en runde til uten å bytte kondom. Etterpå fant vi ut at det meste av innholdet hadde glidd ned og noe kommet inn i meg (ytterst). Nå er det sånn at jeg antakelig hadde EL akkurat da.. Tror dere jeg kan ha blitt gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en mulighet ja, så lenge det kom noe sperm inni deg og de har sjansen til å treffe på et egg. Så om det fortsatt er tid og dere ikke ønsker barn så hadde jeg tatt en angrepille sporenstreks!

 

Hvis tiden er ute (72 t) så får du bare vente og se om mensen kommer dessverre!

 

Lykke til! :-)

Skrevet

Takk for svar. Vi har 2 fra før, og vi hadde ikke planer om baby akkurat nå.. Men angrepille blir det nok ikke. Alle barn er velkommen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...