Gå til innhold

Klar for UL, men livredd...

ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg straks til UL for å se at alt er ok og for å fastslå hvor langt jeg egentlig er på vei. Ifølge siste menstruasjon er jeg 8+3.

Hadde litt brunt utflod i forgårs, noen få dråper, men etter dette har jeg ikke følt meg gravid lenger. Har mistet følelse i magen, har mistet de ømme puppene... men er veldig kvalm og har stikkinger i underlivet...

Huff, føler ikke på meg at dette har gått bra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra <3 Jeg så et bankende hjerte idag :)

Skrevet

Så flott! Gratulerer! Da er jo sjansene overveldende gode for at det går bra resten av svangerskapet!

Skrevet

Takk Sherrybaby :) Jeg er kjempeglad. Gynekologen sa at alt var kjempefint så jeg kunne slappe av :)

Skrevet

Gratulerer så masse :) Da er det bare til å nyte resten av svangerskapet :)

Skrevet

Takk, Lottemor :) Ja, nå kan det virke som jeg kan senke skuldrene og slappe av :)

Skrevet

heisann..d var kjempe godt¨å høre at d gikk bra..hadde en go følelese på at d skulle gå fint med deg jeg vet du :) nå kan du slappe litt mer av å kose deg me spiren din :) jeg var på ul på mandag som var skulle da vært 6+4 etter mens termin men,gynekolog mente jeg var litt mindre på vei for vi så kun plommesekk å fostersekk å en svart prikk...d var d...skal på ny ul om 5 dager å da er jeg 7+6 i følge mens termin så jeg håper inderlig at heg får se noe mer da..hun mente jeg ikke skulle bekymre meg for hun trodde mer at jeg var akkurat 6+0 eller 6+1 da å da var d normalt å ikke se så mye mer sa hu...får håpe hun har rett da...men,igjen så var d kjekt å høre at d gikk bra me spiren din :) god klem

Skrevet

Hei, kjære lykkelig+spire.

Så søt du er, jeg blir helt rørt jeg :)

Jeg har faktisk sovet nesten hele dagen, var ganske utslitt da jeg kom hjem. Ble 2 timer søvn i natt og hjertet har jobbet overtid siden jeg sto opp. Endelig kan jeg slappe av :)

Du må ha lykke til på ny ul. Håper det går bra for deg og :)

Jeg fikk faktisk satt tilbake 2 uker!! Det viktigste er at hjertet banker, syns jeg :)

Hun har nok rett og da kan du også slappe av sammen med meg om 5 dager :)

Kjempeklem

Skrevet

Å så gøy å høre :))

Gleder meg, samt er nervøs til jeg skal på tidlig UL. Er 6+5 i dag, så blir spennende..

Masse lykke til :))

Skrevet

Hei humblebie :)

Tusen takk, og masse lykke til til deg og :) Det er så deilig å se at alt er bra. Gled deg :) klem

Skrevet

Dette var godt å lese.

Har tenkt på deg.

Jeg skal på min første UL på torsdag og er kjempe spent. Etter min utregning er jeg 7+1 den dagen.

Jeg har dager hvor jeg kjenner litt mindre av symptomene. Det er ekkelt når de forsvinner, selv om det er bare for en liten periode.

Fortsatt lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...