2 Hærligheter! Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Noen som vet noe om å ta med seg barn på 3d ul? Han er 2,5 år..
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 jeg hadde tenkt å ta med min 7 åring men akkurat den dagen skulle de på tur med skolen og han ville ikke gå glipp av den.Har en 2,5 åring også men det var ikke i mine tanker å ha henne med.De forstår jo ingenting uansett,og å da risikere bråk og uro i de 45 minuttene.Det ville ikke jeg ha gjort.. Det er virkelig en opplevelse så synes du og mann/samboer skal ta den alene siden det andre barnet er så liten og fort kan lage bråk der inne..
*toppris* Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Vi skal ta med gutten vår, han blir 3 i september. Han er veldig opptatt av magen og den lille inni der og ser på ul bildene t det er baby osv;) snakker mye om lillebror som skal komme når han blir 3 år, vi ser i boken om baby inni magen og han storkoser seg. Skal kose med magen, snakker til den lille i magen osv:) Så han forstår ivertfall, så selvsagt vil vi ha han med:) Det kommer til å bli en fantastisk opplevelse for oss alle:) Så da får han "se" sin lillebror for første gang:)
2 Hærligheter! Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2009 Okei..Samboer kunne ikke være med idag ser du ;( Og det er planleggingsdag i barnehagen..Derfor lurte jeg på om det vra noen regler for å ta med barn.. Min er også veeldig interessert i barnet imagen..Så tror ikke det blir noe uro,men blir det det gjør det ikke noe. Skal dit idag foressten..! Spent!
erteposen + 4 Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 Det er jo privat og de er jo ikke ansvarlig på samme måte som ordinær ul, og de kan heller ikke nekte deg å ta med søsken inn vil jeg tro. Jeg hadde nok ikke tatt med så små søsken om jeg hadde barnevakt, heller vist video/bilder etterpå. En fin stund sammen med mannen.
Snikskytteren er storebror! Skrevet 22. mai 2009 #6 Skrevet 22. mai 2009 Vi fikk ikke lov av jm å ha med andre barn vi..... ( det gule huset i Moss)
~nr. 2 i magen Skrevet 22. mai 2009 #7 Skrevet 22. mai 2009 Tror det stod på innkallinga til ordinær UL at det ikke anbefales å ta med barn..
Snikskytteren er storebror! Skrevet 22. mai 2009 #8 Skrevet 22. mai 2009 Ja, på ordinær ul skal man helst ikke ha med barn. det står i papirene... Men noen har jo med på 3d, men det fikk ikke vi lov til!
*toppris* Skrevet 22. mai 2009 #9 Skrevet 22. mai 2009 ja på ordinær ul skal man ikke ha med barn, for man vet vel egentlig ikke hva slags beskjed man får, som fx skader eller avvik hos barnet... hm, syns det er rart dere ikke fikk ha med på 3d, sa de hvorfor? har jeg aldri hørt før... her skal jo pappan være med, så blir lillegutten urolig kan han ta han med seg ut... men vet at han kommer til å sitte heeeelt stille:)
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #10 Skrevet 22. mai 2009 Det spiller ingen rolle for en to-tre åring om de er der under selve UL eller om de ser det på dvd etterpå. Så tror du har mest glede av å gå bare sammen med mannen og nyte øyeblikket bare dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå