<3 Har verdens vakreste gutt<3 Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Noen forslag til hva man kan finne på i dag,mens samboer er på jobb? Dagen blir sååååå lang av og bare sitte her synes jeg:(
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Vi skal først handle mat og så besøke en venninne av meg med barn. Blir veldig lange dager uten noen planer, ja :-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Bare lille klumpen min våkner, skal han få frokost - så skal vi gå en tur i skogen. Lage en bolledeig, gå ut og leke i sandkassen til bollene er hevet litt. Gå inn og rulle boller - la de heves litt til.. Da tror jeg vi bare slapper av, også etterpå spise gode boller ) En helt rolig, men koselig dag! =) Ha det fint dere også
tomat15 Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Her er barnehagen oppe i dag. Så eldste er levert for 10 min siden. Jeg skal rydde og vaske litt og gjøre litt skolearbeid. Vurderer å ta en tur på Tusenfryd i dag hvis det ikke høljer ned. Er obos dag på Tusenfryd og da er ikke prisen så stiv;-) Samboer skal jobbe kveldsvakt, så søsteren min kommer og henger med meg. Enten her eller på Tusenfryd. Håper bare jeg greier å få rumpa i gir og gjøre noe konstruktivt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå