Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Nå har jeg bestilt time til GU og håper at han finner ut noe mer, og ikke minst at det blir satt igang en prosess slik at jeg kan bli gravid snart... ) NÅ føler jeg at jeg har prøvd for lenge, og ikke minst utsatt det i en aaaaltfor lang tid. Håper bare det blir en positiv tirsdag da... Litt lykkelig, selvom jeg er litt redd for hva han kommer til å si.. )
<3 Har verdens vakreste gutt<3 Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Lykke til ) Håper alt går bra der:)
Musemor med tre søte små Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Lykke til hos GU. Håper han finner ut noe og du blir fort gravid ;-)
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Hvor lenge har dere prøvd nå forresten? Har du bestilt time til Heggelund? Det burde du virkelig, han er 50x så flink som Lundring, og han er faktisk grunnen til atLundring ble gynekolog
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2009 Tusen takk ) Vi har prøvd i ett år nå. Lundring sa jo sist at jeg hadde PCO og at jeg burde komme tilbake om jeg ikke fikk mensen innen 1mnd. Men, så fikk jeg jobb og jeg hadde ikke tid til å komme innom og jeg har utsatt alt hele tiden. Nå er det på tide å starte opp igjen fra der jeg slapp:o) Jepp, bestilte til han Heggelund. Får se da, om han er flinkere enn Lundring, hehe
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 22. mai 2009 #6 Skrevet 22. mai 2009 Han er veldig snill og veldig hyggelig. Jeg sa til ham at lundring hadde undersøkt meg på ahus og da begynte han å snakke om kona til lundring(hege, også gyn) og at lundring har vært på en måte eleven hans. Han er jo litt gammel så jeg tror han kjenner nesten alle fødselsleger, jeg var jo hos Anne Brantberg, Harm-Gerd Blaas og Sturla Eik-nes på st.olavs og hos Rognerud på riksen og dette virket som at var gode kolleger av ham, hehe. Han er lidenskapelig opptatt av gynekologi tror jeg, jeg vet veldig mye om alle disse legene nå ;-p
TøffiTrynet☠ Skrevet 22. mai 2009 #7 Skrevet 22. mai 2009 Lykke til her i fra Åfjord! Håper alt ordner seg for deg, og at du for all den hjelp du trenger...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. mai 2009 Hehe, huff.. Lidenskapelig opptatt av gynekologi... Hva er det for no å være opptatt av tenker jeg... Hehe =) Godt å høre at han er flink, og hyggelig!! ) Og Tøffitryne: Nå gjorde du meg NYSGJERRIG. Fra Åfjord av alle steder... Hva er det for no å plass å bo??? ) Hehe:p Kjenner jeg deg?? Tviler på det, kjenner igrunn bare de jeg vokste opp med, og av profilen du hadde så er du innflytta fra Østlandet (om jeg ikke husker feil etter 20sek...) ;p Tusen takk da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå