pergojenta*er blitt mamma :)* Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Håper noen kan svare meg på dette... Jeg begynte på spray på morgenen i går.. og på kvelden så fikk jeg masse EL slim..typisk at det måtte skje akkuratt nå.. når det nesten aldri har skjedd før.. som testoman som jeg er måtte jeg bare skjekke det.. og EL testen var dønn positiv.. kom opp med en gang mye sterkere enn kontrollstreken... Har jeg gjort noe galt nå.. kan jeg bli gravid nå? koss virker sprayen inn på dette? huff.. klarer ikke tenke på noe annet.. får litt nøya nå.. noen som har opplevd det samme?
b77h Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 hmmm...jeg er ingen ekspert på dette, men har du eggløsning nå kan du jo i teorien bli gravid. Men samtidig så er det vel en grunn til at du er i gang med spray, og liten sjanse for at du vil bli gravid uten hjelp? Jeg tror jeg ville brukt prevensjon for sikkerhetsskyld, hvis du fortsetter m sprayen. Sprayen stopper jo den naturlige syklusen i kroppen din etterhvert, og setter deg i prinsippet i overgangsalderen. Ellers er vel alternativet å avbryte ivf-forsøk og prøve naturmetoden? lykke til
pergojenta*er blitt mamma :)* Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2009 ja, veldig rart dette her.. gikk nå på pero og da skjedde det ingenting.. så tror nok sjansen er liten.. begynte bare å lure nå.. har pco så syklusene mine er helt på tryne så veit egentlig ikkje heilt når eg kan få eggløsnnig liksom.. og de testene eg har tatt har vist eg ikkje har hatt det... derfor blei vi anbefalt å prøve prøverørsforsøk. Blir bare forvirra av hele greia eg.. huff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå