Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Datteren min er 15 mnd,våknet idag av et dunk på naborommet,løp inn og der hadde frøkna kommet seg over kanten på sprinkelsenga. Jeg syns det virker litt tidlig jeg,noen som har noen erfaring med så tidlige utfordringer?
Sunniva78 har to små Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Åh, det var litt tidlig ja! Har en klatremus uten sidestykke selv (15 mnd), så jeg bare går og venter på den dagen han klarer å komme seg ut av senga. Men tror faktisk det blir en stund til, virker ikke som at han tenker tanken engang- heldigvis!!
lali Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 jenta mi er og 15mnd. hu kom seg ut av sprinkelsenga på tirsdag.
Sunniva78 har to små Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Oj, flere altså... Hva gjør dere med det da? Enn hvis de klatrer ut av senga på morgenen mens dere fremdeles sover..? For gutten vår klarer å åpne døra til rommet sitt, så hvis han først klarer å klatre ut av senga så er det gjort...
Kufiolilla Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 Glad gutten min er liten og kortbeint jeg, he he!
lali Skrevet 23. mai 2009 #6 Skrevet 23. mai 2009 Jentene våre deler rom og vårt rom er rett ved siden av. Det er grind foran trappa og det siste rommet oppe er ikke innreda ennå så der er døra låst. så hun kommer seg ikke så langt.
tittentei... Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 Gutten min var ute av sprinkel-senga lenge før han ble 1 år.Har vært en ville bass.Men han andre gutten min er snart 2 år og har ikke prøvd enda:).
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #8 Skrevet 24. mai 2009 lar dere barnet fortstte å bruke sprinklseng da? tuppa mi kommer seg nesten over, venter bare på å våkne av et DUNK! når skifter man seng egentlig?...
tittentei... Skrevet 25. mai 2009 #9 Skrevet 25. mai 2009 Med han første,så måtte jeg bruke sele i senga.Ellers hadde han aldri sovnet.Måtte binde han fast.Han var ekstrem aktiv.Med en gang han måtte være stille,så sovnet han.Ellers kunne han sprunget til mornings.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå