Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Dette er nok en "jeg har vondt, hva skal jeg gjøre" syteklagetråd, men håper på noen konstruktive synspunkter likevel. Saken er den at jeg har hatt vond og hoven hals i 3 uker, en ukes opphold + 1 uke igjen nå. Almenntilstanden er grei, merker ikke annet enn litt slapphet. Halsvondten er ikke problematisk utover at det er en jævla halsvondt, men tingen er at jeg har 3 eksamener neste uke, mandag, tirsdag og torsdag. Så spørsmålet er, ville dere kontaktet lege og fått det sjekket opp, eller latt det skure og gå? Jeg er ikke syk, men i og med at det ikke forsvinner så er det jo noe som ikke er helt friskt. Jeg pleier heller ikke å bli så veldig syk, men det hadde vært jæskla kjipt hvis det kicker inn og jeg blir syk til uka. Har 3 av 4 eksamener neste uke, og er, som alle andre, avhengig av studieprogresjon. Evt noen som har gode kjerringråd mot vond hals?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 Du kan vel ringe for å sjekke bare, og evnt. få Cosylan. Nam nam
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 Råmelk tabl..Fås i butikken.. Varm melk med honning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå