Stoltest Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Gir både morsmelk og mme, lurer på om baby får økedager også når man ikke fullammer? Hun er 3 mnd. nå og spiser nokså regelmessig hver 3 time.
blomstre Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Ja, det har de. Men nå er det jo ganske enkelt å øke mengde mme når de etterspør det da, så det blir ikke like langvarig som med de som fullammes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå