♥ McQueen♥ Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Gifter oss om 16 dager og sitter her å prøver å få ferdig sangene.. Har til nå: -velkomstsang -sang til brudgom -takk til hjemmene -takk for maten Hva er glemt??? Håper noen kan hjelpe!
Jenny-penny Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Vi hadde INGEN sanger så jeg er vel feil person og spørre. Men med taler innimellom må vel disse sangene holde i massevis?? Ønsker deg og din kjære en flott dag.
♥ McQueen♥ Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2009 Takk for svar uansett:) Blir vel noen taler utenom, men ikke mange... Og vertfall ikke fra meg;) Jo- det holder vel. Kanskje jeg bare skal si meg fornøyd, så er jeg ett steg nærmere:) Takk for lykkeønsker!
It's all about me Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 Ja ta med noen sanger til i tilegg til talene så er dere sikret at gjestene hverken har tid til å spise eller snakke med hverandre. Så mitt råd er å droppe alt som heter sanger, la heller gjestene kose seg og spsie maten mens den er varm. Sanger er som pest i et selskap.
♥ McQueen♥ Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2009 Tusen takk for positivt svar! akkurat det en stresset brud trenger nå i innspurten!
It's all about me Skrevet 21. mai 2009 #6 Skrevet 21. mai 2009 Bare koselig, he he he. Men jeg hater virkelig slike sanger, og er ikke alene om det. Hva er poenget med de egentlig? Og dropper du de er det mindre for en stresset brud å tenke på.... )
Jenny-penny Skrevet 21. mai 2009 #7 Skrevet 21. mai 2009 Det viktigste for deg nå er å tenke på hva dere to vil- ikke hva andre forventer:) Gjør det som føles riktig for deg, og du kjenner dine nærmeste og venner best og vet hva de liker. Gjør dette til en dag dere to og de som bryr som dere vil huske for gode minner, og ikke for stress og mas. Timene går så fort så husk og nyte de fult ut. Skulle ønske jeg kunne oppleve min bryllupsdag igjen og igjen og igjen:)
Silja FullFres McQueen Skrevet 21. mai 2009 #8 Skrevet 21. mai 2009 Jeg signerer Frokostquiz. HATER sanger i selskap. Blir bare for teit, hører såvidt noe summing av et par stykker, resten sitter og mimer.. ;P Vi skal gifte oss i Juli, og skal IKKE ha sanger.. ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå