*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Flere som er det? De er skikkelig vonde. Klarer nesten ikke å komme bort i dem. Gruer til å begynne å amme igjen, for jeg husker hvor vondt og ømt det var i startet. Og kan ikke huske at puppene var så øm før fødsel forrige gang som nå...
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 22. mai 2009 ingen andre som sliter med dette?
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Jeg er 35 uker på vei og merker at puppene lekker melk hele tiden, ikke gjennomsiktig veske men hvit melk, har ikke hatt så veldig vondt i dem, men kjenner at jeg har noen ganske store kuler i dem innimellom. Husker også godt hvor vondt det var å amme den første perioden, og det er jo forferdelig synd å bli plaget med det allerede før babyen er født! Håper det går over snart.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2009 Kan det være at rkoppen forbereder seg på fødsel? At det er derfor de er så ømme? Jeg har nemlig fått beskjed om at fødsel kan inntreffe rundt uke 35 fordi jeg fødte så tidlig sist (og det ikke var noen spesiell grunn til at den startet så tidlig sist). Jeg er nå i uke 31...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå