1+1 ble 5 Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 erfaringer?? har tenkt å kjøpe lekegrind til gutten vår sånn at når han begynner å åle seg alle veier og krype og etterhvert være veldig mye mere bevegelig så kan jeg gå inn i et annet rom i to minutter uten å være redd for at han skal skade seg... noen som kan tipse om hvor jeg kan kjøpe en som ikke er så alt for dyr??
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 Søk på kelko så finner du sikkert noe. Her blir grinden aldri brukt iom at frøkna blir lettere hysterisk når jeg setter henne oppi.... Men om de vil være der er det en genial ting. Vi bruker den bare som oppbevaring for lekene. Så her blir det fryktelig mye "ikke ta den"...hun er jo over alt og skal helst dra i alt som ikke er lov.Planter,ledinger etc. Jeg nekter å flytte på alt og da,så får heller bli vant til å si fra 100 ganger om dagen;-)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 VI har bare gode erfaringer med lekegrind, vært i bruk daglig siden Jonas var 2 måneder. Begynte med den som dagseng, så ligge oppi og pusle med leker og babygym. Så satt han og lekte, nå er den senket helt og han er der fremdeles nå som 15 måneder. Når jeg må ut av rommet på do eller hente klær for å henge opp..... Men mange slutter jo med den rundt 15 måneder, men jeg mener at det er jo da en trenger den. Men alle er forkjellig, også ungene. Min har ingenting imot å sitte oppi der for kort tid... Vi har en Basson 80x80 i whitewash, sann som de selger på www.deal.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå