Bella_mamma til Benita Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 står at jeg hadde det i uke 34...står det på helsekortet
Ooops I did it AGAIN Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Det betyr at livmorhalsen din er 4 cm lang, sannsynligvis lukket. Det er de veldig fornøyd med tidlig i svangerskapet iallfall.. Hadde 4 cm i uke 23..sjekket pga sterke kynnere.
pia å jenta i magen_har født Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 jepp..cervix betyr altså livmoprhals=)
Snuppa & llillebror Skrevet 21. mai 2009 #5 Skrevet 21. mai 2009 Hæh??? Når sjekker de sånt a? Aldri sett et ord om noe cervix på mitt helsekort, og ikke i fødselspapirene fra sist fødsel heller.
❤Silly Dilly ❤ Skrevet 21. mai 2009 #6 Skrevet 21. mai 2009 De sjekker ikke dette med mindre det er grunn for det.. Jeg ble også sjekket for cervix lengde i uke 32 pga mye kynnere som kom ca hvert 5 min.. Hadde da ca 3 cm, og normal. Hvis den er for kort kan det være fare for å føde før...
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 22. mai 2009 #7 Skrevet 22. mai 2009 På oss som venter tvillinger feks. sjekker de i uke 24 og regelmessig etter det. Jeg fikk beskjed at om den var under 2 cm måtte jeg ha ligget resten av svskapet. Jeg var superspent og gruet meg. Den bør helst være mellom 3-4 cm, min var nesten 5 cm så her var det ingen fare Nå sjekkes jeg annenhver uke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå