Vinden blåser Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 På lørdag kommer svigerforeldrene mine på besøk.. leiligheten må shines fra topp til tå! har vært litt for mye fint vær og alt for fristende til å være utendørs så husarbeidet har gådd rett vest... Må ha litt inspirasjon for å få satt igang!!
Little Dreamer Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 ha ha jeg kjenner til problemet..Lag en belønning ved utført arbeid.sett på musikk.ja og når du først har satt igang så går alt lettere.
Vinden blåser Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2009 musikk ja! det måå til... huff..det er bare sånn et tiltak å starte!!!
mammatetogansketette:)) Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 Å møblere om litt er for meg stor inspirasjon.... men krever litt mere tid da...
Vinden blåser Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2009 det er det for meg og!!! men for tiden bor vi i en veldig trang leilighet uten mulighet til å ommøblere..hehe..er det som gjør det så knotat... det er ikke plass til aaaalle tingene våre i system..sukk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå