Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har gode råd for forebygge strekkmerker? eller er det ingenting en kan gjøre med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo komme med tipsene fra min mor som er hudpleier:)

Kremer kan du bare glemme.Sånne spesielle strekkmerkekremer for de funker ikke.Er underhuden som sprekker.Men du kan pase på å smøre deg med olje i dusjen feks og litt body lotion etter dusj.

Og ta omega 3 og drikk masse vann for da fukter du underhuden der de små djevlene kommer:P hehe

Men strekkmerker er også hormonelt desverre....Men får du noen så blir de jo blekere med tiden og det går an og ta laser og få de pene siden:)

Skrevet

Jeg bruker en olje fra Clarins. "Huile Tonic" Bruker den hver kveld, smører da fra puppene og ned til knærne.

På morgenen bruker jeg "mothers balm" fra Neal`s Yard Remedies.

Vet jo ikke om dette hjelper, men skader ikke å prøve:)

Skrevet

Hei. Når begynte de å komme for de som har fått det? Har ikke fått det ennå. Gjør ikke annet enn å holde meg i form og smøre med med body lotion etter dusj.. Håper de uteblir, men har endel på lårene fra før, så det spørs vel.

Skrevet

Det er nok ikke så mye man kan gjøre tror jeg, det har jo med hvor elastisk huden din er. Men spis omega 3, det tipset syns jeg høres logisk ut. Jeg smurte meg med sånn bodybutter fra Body Shop i første svangerskap, fikk ingen strekkmerker. Smurte meg ikke i hele tatt i andre, fikk ingen da heller selv om jeg var svææær. Så gjenstår det å se om jeg slipper unna denne gangen også. Det finnes jo flere kremer på markedet nå som er beregnet mot strekkmerker.

Skrevet

takker for alle svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...