DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Har en liten tass på 5 mnd. som har gulpet mye gammelt blod. var på sjekk på Ullevål og de tok noen tester, og konstanterte til slutt at dette kom fra meg.. Heldigvis.. men jeg må jo synes at det er litt ekkelt fordet.. jeg har aldri vært sår, eller hatt vondt.. er det noen andre som også har opplevd dette?
Tinka82 Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Jeg opplevde også at d kom blod i gulpet fra jenta mi , dette kom da av at jeg hadde noen rifter i puppen. Helt ufarlig, men syntes åsså at det var ekkelt,,,
msunicorn Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 Jepp, har opplevd dette ved 2 forskjellige tilfeller. Det ene var da hun gulpet brunt blod(gammelt). Da var hun forkjølet og hostet veldig mye. Da trodde legen at hun hadde et sprukket blodkar i halsen av all hostingen. For en uke siden silblødde jeg fra ene puppen hver gang hun drakk. Da gulpet hun mye rødfarget melk. Så virkelig ekkelt ut. Men dette har heldigvis gått over..
Månestråle75 Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Ja, jeg opplevde det samme da jenta mi var 9 dager gammel. Var inne til sjekk på Ullevål, og de konkluderte med at blodet kom fra meg. Jeg hadde heller ingen sår eller rifter..
barbalib har to fine gutter Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 Ja, jeg har opplevd dette et par ganger. Jordmor på sykehuset sa at det var sprukne blodkar i puppen min og helt ufarlig. Men det ser jo ekkelt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå