ApriIbaby Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 I kveld sa vi skulle stelle vesla på 12 dager oppdaget vi at det var masse puss på bodyen der navlestumpen sitter. navlestumpen er halveis løs og under var det rødt og mer gukt puss. Hva gjør man med dette? Noen andre som har hatt infisert navlestump her?
ApriIbaby Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 21. mai 2009 og er dette vondt for de små? Hun har vært litt urolig et par dager....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå