Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen korte spørsmål ang "danskebåten";)

Er det bare dfds som kjører ruta oslo københavn?

Hva er best, utvendig eller innvendig lugar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tror det.

Innvendig er fuckings klaustrofobisk. Det er vel strengt tatt resten av båten også, forresten. =P

Skrevet

Ja bare DFDS.

Innvendig er like greit som utvendig, hvis du ikke bryr deg om å se sjøsprøyten innenfra... Dere kommer jo til å være oppe på dekk om ettermiddagen når båten kjører langs land fra Oslo, også skal dere kanskje sove allikevel når det er mørkt ute? 8 timer i Køben, også er det samma leksa på tur opp igjen :)

Skrevet

ja det tror jeg faktisk det er.... og utvendig er helt klart best :)

Skrevet

Azza, når dere er på lugaren skal dere vel kanskje bare sove uansett, mente jeg... Men hvis det ikke er noen prisforskjell hadde jeg valgt MED glugge ut mot sjøsprøyten. Hehe

Skrevet

Ja, da blir det nok utvendig. Ser for meg at innvendig kanskje er litt mer bråkete?? Skal reise med to barn nemlig. Blir ikke direkte opp igjen etter 8 timer altså, skal jo feriere i køben ei uke;)

Skrevet

Det bråker nok akkurat like mye :)

God tur!

Skrevet

Hehe, jo takk. Er tulla på 3 år sin drøm å kjøre stoooor båt til københavn, akkurat som Karsten og Petra;)

Spør om en ting til jeg da, om det er noen som har gjort dette før. Hvor store er lugarene egentlig? Bør man ha en seng til hver av barna, eller går det greit å ha en bitteliten knert oppi til en av de voksne f.eks?

Skrevet

Vi kjørte med DFDS i fjor sommer.Hadde utvendig lugar begge veier.Vi var 2 voksne og 3 barn (10 år ,7 år og 2,5 år)i en lugar.Minstemann sov sammen med en av oss voksne.Lugaren som vi hadde var ikke så veldig stor,men det kommer vel ann på hva slags lugar dere har. Ungene storkosa seg på båten ,skal reise igjen om 14 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...